Tunky Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Heisann. Finnes det en side der man kan komme i kontakt med andre som søker band eller lignende? Jeg vet at plakater/ark på musikksteder er en mulighet, men er ikke så mye av det rundt her som jeg vet om. Knut. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Tja, prøv musikkweb og gitarnorge? Kan tenkes du får napp. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Takk. Har lagt inn "annonse" begge stedene, så håper jeg på det beste. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Kom over denne gruppa på tryneboka... den heter "MUSIKERTORGET", i tilfellet linken ikke skulle fungere. http://www.facebook.com/group.php?gid=3033...8899&ref=ts Har drøyt 2500 medlemmer nå. Endret 15. februar 2010 av Joney Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg vet ikke hvor representert Norge er på denne siden, men noen må jo bli de første. Foxband Sist jeg var inne å sjekket, som er en stund siden nå, så var dette en kontaktside for musikere. Type: lag en profil, list opp hvilke instrumenter du spiller, på hvilket nivå, og hva du søker, og profilen din vil bli publisert og satt i kontakt med likesinnede mennesker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå