MenuM Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 når jeg skulle åpne et program i dag trykket jeg på "åpne i > Velg standard program", men da ble absolutt alle programmene og alt på dataen skiftet til det programmet jeg skulle "åpne i" spørsmålet er: er det noen måte jeg kan få tilbakestilt ikonene sånn så de ble som før? sånn som det er nå klarer jeg bare å åpne Opera, fordi det er standard programmet, så derfor blir alle programmene jeg prøver å åpne åpnet i opera. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Systemgjenoppretting. http://windows.microsoft.com/nb-NO/windows...-System-Restore Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Systemgjenoppretting. http://windows.microsoft.com/nb-NO/windows...-System-Restore problemet er at systemgjennomretting programmet også blir åpnet i Opera. så jeg får ikke til å kjøre det. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Prøvd i stkkerhetsmodus? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Ikke fortell at du har valgt å assosiere .exe-filer med Opera?!? Hvilken versjon av Windows kjører du? Lenke til kommentar
nissen8663 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hei! Får du avinstallert opera? Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 jeg har windows 7 ja, jeg får avinstaler sprogrammer det er ikke at jeg bare kan åpne programmer i opera, for å starte steam må jeg høyreklikke på steam og velge "åpne i" steam. jeg kan også gjøre at alle programmene blir åpnet i f.eks word, steam, paint osv. problemet er å få alt tilbakestilt Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 har nå formatert så nå funker alt helt fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå