Magnusha Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Hei! Ønsker å gå ned i fettprosent. Jeg trener ca. 4 ganger i uka. Trener i hovedsak styrke, men løper også litt på mølle noen ganger. Hvordan bør kostholdet mitt være? Noen som kunne hjulpet meg litt igang med ett opplegg? Har hørt at jeg bør gå ned i karbohydrater og opp i proteiner og at jeg bør spise ofte og lite for å opprettholde forbrenningen i kroppen min. Jeg er student og sitter mye på skolen, da pleier jeg å ha med meg brødskiver, burde jeg bytte ut dette med noe annet som er mer proteinrikt? Burde jeg ta proteinshake? Takker for alle svar! Endret 14. februar 2010 av Magnusha Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Du burde værtfall ha 3 gram proteiner pr. kg kroppsvekt for å beholde mest mulig muskelmasse. Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Du kan enten velge å "deffe", telle kalorier og følge en plan som det, eller du kan gå inn på linken på signaturen min, og prøve deg på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå