Tinee Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Heisann! Noen som har tips til god og rask kvelds eller frokost? Lenke til kommentar
___ Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Heisann!Noen som har tips til god og rask kvelds eller frokost? Grandiosa? W Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Ovnsstekte ostesmørbrød eller toast er jo alltid en slager. Ellers så er diverse frokostblandingstyper (ikke de søte barnetypene) med yoghurt godt og raskt! Lenke til kommentar
MoonTheLoon Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 havregrøt. Det tar riktignok 10-15 min, men raskt nok allikevel. Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Wraps! I en wrap kan du putte nesten hva som helst...alt fra pålegg, middagsrester, frukt og grønt, dressinger, sauser...you name it!!! Et eksempel; Wrap Ost og skinke (evt skinkeost) Pizza style; Sleng på litt ketchup/tomatsaus og putt den i micro'n/stekeovnen eller varm den på svak varme i en tørr stekepanne til osten smelter;) Vel bekomme! Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Brødskive med pålegg. Godt, veldig raskt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Ovnsstekte ostesmørbrød eller toast er jo alltid en slager. Ellers så er diverse frokostblandingstyper (ikke de søte barnetypene) med yoghurt godt og raskt! Du spiser ristede brød uten noen ting altså? () Men OT, polarbrød med nugatti. Om nom nom nom. Men skal jeg slå til, lager jeg ostesmørbrød! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Havregrøt. 3 min i mikroen. Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Ellers så er diverse frokostblandingstyper (ikke de søte barnetypene) med yoghurt godt og raskt! Støttes! Yoghurt + nøttemüsli + frukt = instawin! Pleier å bruke en banan, et halvt grønt eple og gjerne litt appelsinuice. Nommenom! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 havregrøt. Det tar riktignok 10-15 min, men raskt nok allikevel. tar jo ikke mer enn 5 min i mikroen Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 havregrøt. Det tar riktignok 10-15 min, men raskt nok allikevel. tar jo ikke mer enn 5 min i mikroen og det tar heller ikke 10-15 min om man bruker hurtiggryn.. ferdig med 5 min det.. bare å koke opp og blande inn Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Stek et godt lass med kylling i ovnen, marinert i no bbq-saus Så lager du chilimajones og du har to basisingredienser til en club sandwich Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Weetos er den værste frokostblandingen som finnes tror jeg ;D Uansett, spiser igrunn alt for sjeldent frokost etter jeg flyttet ut hjemmefra fordi det tar for mye tid på morgenen, så interessant tråd selv om det ikke var veldig mange ting her enda Når jeg først har litt tid på morgenen pleier jeg å riste en skive eller to mens jeg steker egg, og om man skal ta helt av så noen skiver bacon. Og så ha skinkeost (sånn der smøreost greier) under egget på brødet. Fantastisk! Lenke til kommentar
Ms Opel Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Min favoritt toast:) To skiver (loff eller vanlig) Ost Skinke Ketchup Chillipepper, hvitløkskrydder, pepper, oregano, grillkrydder Spinat Finhakket jalapenos Putt alt sammen mellom skivene, ha litt ost på toppen og putt i toastjernet.. Dropp hvitløkskrydderet hvis det er til frokost så slipper du sure kommentarer på jobben.. Lenke til kommentar
SML Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Kjøp pitabrød, pizza saus, ost og skinke/evnt annet fyll. Sett på ovnen, klin alt sammen på pitabrødet, som på en pizza. Tar ikke mer enn 8-10 minutter. Lenke til kommentar
Tinee Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 Mange godde forslag her ja;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå