♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Heisan jeg leter etter ny musikk som er noenlunde likt det jeg hörer på. Jeg vill ikke höre noe rock, deathmetal, rap eller noe sånt. Detter er det jeg hörer på og söker etter samma type musikk: 3 Doors Down. 30 Seconds to mars. 36 Crazyfists. AFI. After the bridge. Amorphis. Anberlin. Audioslave. Avenged Sevenfold. Breaking Benjamin.¨ Cross Fade. Demon Hunter. Dope (/) Fall out boy. Hawthrone Heights. Holywood Undead. Hoobastank. In Flames. Lostprophets. Mayday Parade. My Chemical Romance. P.O.D Papa Roach. Saosin. Scary Kids Scaring Kids. Sonata Artica. Sonic Syndicate. Staind. Stone Sour. Story Of The Year. Taking Back Sunday. The Offspring. Thousand Foot Krutch. Underoath. We Came As Romans. Endret 14. februar 2010 av KK-f Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 ser du liker blant annet Taking Back Sunday som tar mye innflytelse fra emo, så kan jo styre deg inn på andre alternative band med emo-innflytelse: The Get Up Kids The Juliana Theory Weezer Sunny Day Real Estate Armor for Sleep Se filmen hos Youtube Coheed and Cambria Angels and Airwaves Se filmen hos Youtube Saves the Day kan alltids poste noe ordentlig emo óg om du er interessert, men det er vel muligens noe for ukonvensjonelt og bråkete sammenlignet med det andre du hører på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå