Gjest Guest_gutt_* Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hei, jeg er en gutt på 14 år. Jeg møtte en nydelig jenta på nettet, vi bestemte oss for å møttes og hadde sex. Dette er da første gangen jeg har sex, og vi holdte på i en time eller noe sånt. Forspill hadde vi. Hun stønntet og det rant ut væske av fitten hennes (som da betyr at hun kommer, akkurat som squirt?) Vi prøvde ut noen forskjellige stillinger som doggystyle, misjæren og hun-ligge-oppå-meg. Men jeg skjønner ikke, etter 1 time med pus og pes kom jeg ikke. Hun søg meg, men kom ikke. De fleste 15-18 åringer jeg kjenner kom etter 2-5 min, men jeg holdt ut i hele 60 min og det gikk ganske fort inn og ut. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Kondom eller ikke? Grats btw. Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_* Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Ingen kondom. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Er helt normalt å ikke komme første gangen, kommer nok etterhvert når du har blitt litt tryggere og slapper mer av. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Det er mange gutter som ville likt å være i den situasjonen, mer eller mindre. Endret 14. februar 2010 av Romis Lenke til kommentar
Gjest Die Moral-polizei Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jøss, 14 år sier du? Må si tidene har forandret seg. Lenke til kommentar
Right Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hei, jeg er en gutt på 14 år. Jeg møtte en nydelig jenta på nettet, vi bestemte oss for å møttes og hadde sex. Dette er da første gangen jeg har sex, og vi holdte på i en time eller noe sånt. Forspill hadde vi. Hun stønntet og det rant ut væske av fitten hennes (som da betyr at hun kommer, akkurat som squirt?) Vi prøvde ut noen forskjellige stillinger som doggystyle, misjæren og hun-ligge-oppå-meg. Men jeg skjønner ikke, etter 1 time med pus og pes kom jeg ikke. Hun søg meg, men kom ikke. De fleste 15-18 åringer jeg kjenner kom etter 2-5 min, men jeg holdt ut i hele 60 min og det gikk ganske fort inn og ut. At det kommer væske ut betyr ikke at hun kom. Det kan godt hende hun bare var veldig våt, f.eks. Om hun kom eller ikke, må du nesten spørre henne om. Men hva er det du spør om, egentlig? Det at du ikke kom kan godt ha med å gjøre at det var din første gang, og du var litt nervøs (på samme måte som mange kommer med en gang fordi de er nervøse). Gratulerer, forresten. (Håper forresten du vet 100% sikkert at jenta ikke hadde noen sykdommer, samt at hun går på p-piller eller lignende.) Lenke til kommentar
Gjest Gutt Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jøss, en så villig jente første gang. Ikke dårlig. Gratulerer! Hvor møter man slike jenter på nettet forresten? (ta dette spørsmålet seriøst) Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Gratulerer trådstarter Høres ut som en fin time for din del, til tross for at du ikke fikk en orgasme. Og hennes, vår vi inderlig håpe. Er veldig normalt å ikke komme første gang, så ikke tenkt på det! Det går nok "bedre" etter hvert som du blir mer trygg osv, som noen har nevnt. Som nevnt av Right bør du alltid være forsiktig når det gjelder sykdommer, og passe på å bruke prevansjon. Jeg ville i utgangspunktet ikke gjettet at jenten brukte p-piller i så ung alder, men håper for deres skyld at hun gjør det, eller at hun tok en angrepille. Det ville rett og slett vært litt trist om hun ble gravid i så ung alder, spesielt om hun valgte å ikke ta abort. Men det er en annen sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg