Brikka Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Nytt forsøk: Hyggelig med kommentarer. Brikka Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Som mange har nevnt på tidligere bilder fra deg, helt greit bilde som blir rævkjørt av overdreven photoshopping. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Det er jo lov å eksperimentere, men da må man også regne med kommentarer slik som den over. Bygningene er et greit utgangspunkt for et grafisk preg. Lurer på om jeg ville tatt det enda lenger, i hvert fall når det gjelder bakgrunnen. Men vær forsiktig så du ikke maler deg selv inn i et hjørne med denne teknikken. Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg ble rett og slett litt sliten i øynene av å se på dette bildet. Finner ikke noe sted å fokusere. Lenke til kommentar
dSRL Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg syns også det er forstyrrende å se på det "foggy" bildet. Hva med å gjøre orginalen s/h? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Du må tørke av objektivet ditt! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Dette er ikke langt ifra å være perfekt. Kansje er det umulig å dra det enda lenger - men du har allerede et flott grafisk uttrykk. Jeg vil gjerne se det i større format. Du har også komprimert det for mye - det merkes at det er skalert ned og komprimert en god del. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg legger igjen en kommentar her. Men det er kun for å si at jeg nekter å komme med bildekritikk til noen som har postet 3 bilder og lagt igjenn kun en tilbakemelding selv etter at mange har *engasjert seg *spurt deg om hva du har gjort med bildene *fortalt sine opplevelser med bildene Og det eneste du lirer utav deg er at du kan konstatere at noen likte det og andre ikke. Det er liksom litt mer bak bildekritikk enn å være så ovenpå at man ikke kan evt ta folks kritikk på alvor , evt iallefall fortelle litt mer om "teknikk" evt spesialfilter som lager disse fantastisk spesielle bildene. Liker ikke denne holdningen og du har selv gjort deg en bjørnetjeneste ved at iallefall jeg ikke har interesse av å gå innpå dine bilder å gi kritikk på "en stund". Lenke til kommentar
sofus71 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Dette er ikke bilde etter min smak. Synes det er svært forstyrrende og litt slitsomt og se på. Men jeg håper på at du selv skal si noen ord om bilde. Hva er tanken bak? Hvor vil du hen? Når man legger ut som er så pass uvanlig bilde så synes jeg at fotografen bør skrive litt om bilde slik at det skal bli lettere for forumet og kritisere bilde. Lenke til kommentar
Brikka Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg legger igjen en kommentar her. Men det er kun for å si at jeg nekter å komme med bildekritikk til noen som har postet 3 bilder og lagt igjenn kun en tilbakemelding selv etter at mange har*engasjert seg *spurt deg om hva du har gjort med bildene *fortalt sine opplevelser med bildene Og det eneste du lirer utav deg er at du kan konstatere at noen likte det og andre ikke. Det er liksom litt mer bak bildekritikk enn å være så ovenpå at man ikke kan evt ta folks kritikk på alvor , evt iallefall fortelle litt mer om "teknikk" evt spesialfilter som lager disse fantastisk spesielle bildene. Liker ikke denne holdningen og du har selv gjort deg en bjørnetjeneste ved at iallefall jeg ikke har interesse av å gå innpå dine bilder å gi kritikk på "en stund". Jeg er selvfølgelig glad for alle kommentarer. Men da de aller fleste er negative, også dine, er jeg litt forsiktig med å kommentere tilbake. Jeg må godta negativ kritikk når jeg legger bildene ut her, og jeg har ikke lyst til å bli oppfattet slik at jeg "forsvarer" meg. Jeg vet aldri "hva jeg vil" med et bilde. Det blir en følelsessak. Jeg prøver meg frem. Konstaterer at det ikke faller i god jord hos de fleste. Det er ok. Hvilken teknikk jeg bruker er egentlig underordnet. Jeg prøver og feiler. Brikka Lenke til kommentar
gormley Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Beste svaret over er at bildet mangler fokuspunkt. Om du selv liker den blurrete effekten og vil bruke den, ville jeg hatt et fokuspunkt tilnærmet uten blurring - og så latt resten av bildet blurre ut fra det. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Det enste du her gjort er vel å dra i «clarity»-spaken? Man lager ikke kunst av det. Man lager noe som sier «Jeg har nettopp funnet ut at jeg kan endre «clarity», det ble litt kult» Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå