andersflanders Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Har et regneark som lister opp diverse utstyr som har utløpsdatoer. Ønsker at når utløpsdatoen er feks 30 dager frem i tid, skal datoen bli blå, og når datoen er passert skal den bli rød. Jobber i excel 2007, men regnearket er lagret som kompatibelt med 97. Ønsker å lage en formatering som beskrevet nedenfor: "If the due date is already past, then it shows up as red. If the due date is today or within the next seven days, then it shows up in blue." http://excel2007.tips.net/Pages/T006189_Ad...ate_Alerts.html Men jeg får ikke formateringen til å virke selv om jeg bytter ut det engelske uttrykket til norsk - TODAY/I DAG Noen som vet? Endret 14. februar 2010 av andersflanders Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Det heter IDAG() og ikke I DAG. Ellers er det umulig å si hva du gjør feil uten å vite hva du gjør, detaljer please. Bste hilsen Harald Lenke til kommentar
andersflanders Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Hei Harald, Takk for svar. Jeg tror egentlig løsnings på problemet mitt var en god natts søvn. Så også at det er forskjell på IDAG og I DAG. Nå virker alt som det skal. ;-) anders Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå