Per-J Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hey Jeg prøvde å lete etter noen emner om www.dvd.co.uk men jeg fant ikke. Jeg har hørt at det er masse billige spill der, som på play.com Men lurer på om det er noen som har bestilt derifra og har noe info om: -Frakt? -Leveringstid? -Er det samme opplegg, altså over 200 kr, så må man betale moms (25%) og + 100 lappen som kommer i tilleg og det som er under 200 får du for den prisen som er?? - Spillene funker vanlig på ps3 fra norge? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Hey Jeg prøvde å lete etter noen emner om www.dvd.co.uk men jeg fant ikke. Jeg har hørt at det er masse billige spill der, som på play.com Men lurer på om det er noen som har bestilt derifra og har noe info om: -Frakt? -Leveringstid? -Er det samme opplegg, altså over 200 kr, så må man betale moms (25%) og + 100 lappen som kommer i tilleg og det som er under 200 får du for den prisen som er?? - Spillene funker vanlig på ps3 fra norge? - Frakt: 1 pund - Leveringstid: Omtrent det samme som Play.com, Thehut osv... 2 uker med litt pluss/minus. - Mva og gebyr: Som vanlig, er ikke butikken som har satt de reglene - det er tollvesenet. Link. - Spillene virker som vanlig, ja. Endret 27. februar 2010 av magnusalex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå