NuGgIZ Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Heisann. eg har planer om og ha viasat og canal plus på samme tallerken. har canal plus fra før. og planen e og kjøpe to HD LNB'er. noen som veit kor eg kan kjøpe det? og e det muligt og få to LNB'er på en canal plus tallerken? eventuelt kossen skal eg gjøre det? Takker for svar. Mvh, NuGgIZ Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Meiner du Canal Digital? Dersom du har ein dekoder som du skal bruke på begge satelittane er vel det enklaste å kjøpe ein parabol med brakett for to hovud, og med diseq-svitsj og hovuda inkludert. Skal du ha ein dekoder for Canal Digital og ein for Viasat, legg du diseqen i ei skuff og koplar hovuda direkte via kvar sin kabel til kvar sin dekoder. Skal du ha fleire dekoderar på same satelitten må du ha eit hovud som har like mange utgangar som du har dekoderar som skal ta inn satelitten. For kvar dekoder som skal ta inn begge satelittane på ein gong treng du ein diseq. Alle dekoderane du har treng kvar sin kabel frå antenna og ned. Ein pvr med to antenneinngangar er i realiteten to dekoderar, som såleis må ha kvar sin antennekabel osv. Ein lnb er ein lnb, men kvaliteten kan variere. Men dette har lite å seie, storleiken på parabolskåla er det som verkeleg tel når det gjeld styrken på signalet. Endret 15. februar 2010 av torbjornen Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) feilpostet Endret 15. februar 2010 av AK47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå