emeritus Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Ikke hvis den er godt vedlikeholdt. Det er det viktigste. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hvordan er Hyundai Coupe'er ? F.eks. denne http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20970852 Fin fin bil det. Har en selv. Ville anbefalt å kjøpe sort eller rød, men sort interiør. Har hørt noen har hatt mye problemer med drivledd/endeledd eller lignende, men det har jeg ikke selv merket noe til enda. Jeg har 1,6 literen, og syntes det drar litt dårlig, så kan være en liten fordel med 2, litern. Mener at mange av 2- literne bruker litt mer olje en det som er sunt, men jeg skal ikke snakke høyt da jeg må fylle på hver 1000km på min. Ganske fin førstegangs bil har jeg opplevd, men så fort jeg har mer cash så blir det nok kanskje en Toyota Celica T23 på meg. Se gjerne loggen min og "Piniz" sin i worklog- delen her. Bare spørre om det skulle være noe mer du lurte på om Coupe. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Etter det jeg har sett er det på medium store sedaner at rundt 200 000 at understelldeler og foringer og likt begynner å gå. Det er bedre å kjøpe en som har gått 210 000 som har fiksa litt, fremfor en som har gått 180 000 og "aldri har hatt problemer" i mine øyne. Jeg driver å ser litt på s40 fra Volvo. Ikke direkte tøffe for å si det mildt, men gode seter, solide saker og god bil å kjøre tur med, som blir mitt bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå