Rock_Rose Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hei Jeg har en Toshiba Satelitte Pro som er ca et halvt år gammel hvor kontrasten virkelig har rota det til. Jeg har sett gjennom alt på kontrollpanel og spurt "hjelpen" og den sier at det skal være en knapp på stastaturet som skal gjøre dette manuelt. DET ER DET IKKE! Knotrastfelilen skjer vis et fullskjermsprogram som bruker en annen kontrast klikker og da greier ikke dataen og stille kontrasten tilbake. Det går ikke an å jøre noe ved programmet. Håper jeg kan få hjelp til dette. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Knotrastfelilen skjer vis et fullskjermsprogram som bruker en annen kontrast klikker og da greier ikke dataen og stille kontrasten tilbake. Det går ikke an å jøre noe ved programmet. Håper jeg kan få hjelp til dette. Med dette mener du? Må du restarte mskinen for å få kontrasten ok igjen? Vist så så ser dette ut som et problem med skjermkort driverene.. Lenke til kommentar
Rock_Rose Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Med dette mener du? Må du restarte mskinen for å få kontrasten ok igjen? Vist så så ser dette ut som et problem med skjermkort driverene.. 1. Det virker ikke å restarte maskinen. 2. Jeg har hatt problemet før, Det pleier og bli bra etter 4 måneder orker ikke og vente. 3. Det skal være en knapp på tastaturet som det skal gå ann å justere dette manuelt med. 4. Jeg tviler på at det er skjermkortet fordi det har aldri vært noe problem med det. 5. Vet noen om et programm eller en fusjon som du kan justere det manuelt uten de 2 knappene? modell er det? Tosjiba Satellite Pro P300-2ZZ Endret 14. februar 2010 av Rock_Rose Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) *snip' leter etter løsning Endret 14. februar 2010 av stich_it Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 eneste jeg kan se du har knapp til på tastaturet eller fjernkontrollen som medfølger maskinen vel er å stille lysstyrken. for å stille på kontrasten må du nok inn i avanserte innstillinger til skjerm/skjermkort. vet ikke om du har ati skjermkort på din maskin, men jeg stiller kontrasten i catalyst programmet til ATI under farge. Lenke til kommentar
Rock_Rose Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Sån står det Jeg har ikke den kontrastknappen eller en som ligner. 2010_02_14_19_53_18_288x328.bmp Lenke til kommentar
Rock_Rose Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Takk for hjelpen skal prøve og skjekke mer Lenke til kommentar
Rock_Rose Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 last ned et styringsprogram (CCC) for din PC og så er det bare og trykke farge og en knapp øverst og så skjer det av seg selv:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå