NorskFirefox Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hei Husker bare litt av en reklame, husker ikke hvem som hadde den.. Handlet om at man sparte tid hele tiden, og at man kan bruke den oppsparte tiden på "produktet".. Veit ikke hvordan jeg skal forklare bedre. Men er det noen som husker denne, gjerne link til youtube eller noe også? Er en god stund siden den ble sendt på TV. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 til Ikea du tenker på? Lenke til kommentar
NorskFirefox Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Nei, var ikke den jeg tenkte på.. Husker en scene fra reklamen, hvor det er snakk om at noen ganger sparer man lite tid, så er det en som går en snarvei på 2 meter over et gress for å kutte et kryss. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Tror jeg vet hvilken reklame du tenker på, men klarer ikke finne den. Noe sier meg at det er en reklame for telenor, men er usikker. Lenke til kommentar
NorskFirefox Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Det var ikke meny da? Finner ingen ting selv Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Det er ikke den tran-reklamen med han roeren? Lenke til kommentar
NorskFirefox Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Nei nei, er ikke det. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 reklame for SPAR ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå