hean Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Får denne beskjeden når jeg skal logge inn på nettbanken, har fungert uten problem før. Lurer på hva det betyr og om det kan gjøres noe med? Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Får denne beskjeden når jeg skal logge inn på nettbanken, har fungert uten problem før. Lurer på hva det betyr og om det kan gjøres noe med? Gå inn på verktøy i nettleseren din, og oppgrader java. Vennligst BmOnline Lenke til kommentar
hean Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Gå inn på verktøy i nettleseren din, og oppgrader java. Vennligst BmOnline Takker for svar, ordnet seg nå. Fant ikke noe nettleserfunksjon men oppdaterte Java manuelt og da gikk det gitt... Skulle vel kanskje prøvd det selv først men følte meg ganske sikker på at Java`n fungerte, gikk jo fint i går. Er det slik at sikkerheten kan oppdateres og at man da må ha nyeste versjon? Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Gå inn på verktøy i nettleseren din, og oppgrader java. Vennligst BmOnline Takker for svar, ordnet seg nå. Fant ikke noe nettleserfunksjon men oppdaterte Java manuelt og da gikk det gitt... Skulle vel kanskje prøvd det selv først men følte meg ganske sikker på at Java`n fungerte, gikk jo fint i går. Er det slik at sikkerheten kan oppdateres og at man da må ha nyeste versjon? Ja, det er riktig det- oppdateringene må tas og det hender nok at dette ikke skjer automatisk, fordi man ikke har innstillingene slik, eller ikke er online hele tiden. Det bruker å komme melding på oppgavelinjen når denne skal oppdateres. Vennligst BmOnline Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå