sana Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg plages med min bærbare PC. Får ikke laddekabelen til å sitte ordentlig fast i inngangen, så det piper i hytt og vær her til tider... Det jeg lurer på om noen har formening om det er kabelen eller inntaket som kan være problemet? Er det flere som plages med strømmen til Acer? Er det bare kabelen så kan jeg bare kjøpe ny, men er det i inntaket, så blir det vel verre? Hva tror dere, datafolk? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Trulig har sjølve festeordningen til Acer fått seg ein skade. Skal ikkje så mye til og ødelegge. Det er trulig ingen feil med kabelen men sjølve inntaket. Er det gammel laptop du har? Lenke til kommentar
sana Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Takk for svar :-) Ok, det var det jeg også trodde. Vet faktisk ikke hvor gammel den er, er "arvegods" etter en kompis. Er det mulig å skru opp pc-en tror dere? For å bytte den dingsen, eller noe? Altså, vet det går å demontere den, men er det noe jeg får til selv eller går det rett til helvete da, tror dere? Lenke til kommentar
pcandmachelper Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hvis maskinen din har forsikring dekker dette gratis. Dette går vel kanskje på garantien så bare å spørre der du kjøpte den fra og be dem om å fikse den. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå