Gå til innhold

Formaterte maskinen, får ikke til internett

Anbefalte innlegg

Formaterte maskinen for et par dager siden og har hatt siden det ikke fått koblet meg opp til internett på den. Jeg har ikke installert drivere til nettverkskortet eller noe, vet ikke om det er noe som kommer automatisk eller hva.

Vet heller ikke hva slags nettverkskort jeg har så da blir det vanskelig å finne de rette driverene(?). Det er i såfall et nettverkskort som er innebygd i hovudkortet, så hvordan finner jeg ut hvilke drivere jeg trenger?(sett at det er problemet?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://www.drivershq.com/

Last ned -> installer -> scan

Lastet ned på laptopen og fører over til den stasjonære via ekstern harddisk. Programmet kjører fint på laptopen men når jeg skal installere det på den stasjonære som jeg har problemene på så fungerer det ikke.

"Kan ikke åpne denne istallasjonspakken. Kontroller at pakken finnes og at du har tilgang til den, eller kontakt programvareleverandøren for å bekrefte at dette er en guldig Windows Installer-pakke. "

Lenke til kommentar
Lastet ned på laptopen og fører over til den stasjonære via ekstern harddisk. Programmet kjører fint på laptopen men når jeg skal installere det på den stasjonære som jeg har problemene på så fungerer det ikke.

Du har jo fått noen flere løsnininger som fungerer.

Det der er vel uansett et produkt som krever at du er på internett med maskinen og har en neve dollar i tillegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...