Durochris Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Har nå tenkt til å sleeve kabler eller kjøpe ferdig sleevet. Det som skal sleeves/kjøpes sleeved: 1 x 24-pin(Hovedkort) 1 x 8-pin PCI-e(Skjermkort) 1 x 6-pin PCI-e(Skjermkort) Har ett oppsett her med ferdig sleevet kabler fra FrozenCPU.com Det blir ca. 85 USD= 504.98 NOK med frakt. Også kommer det vel 630 NOK med toll og en toll gebyr på 100 NOK, da er vi oppe i 730 NOK Ser at netshop har ett sleeving kit og forlenger til 24-pin og 8-pin, men de har ikke 6-pin forlenger. Hva blir billigst? Og hvis man skal gjøre det selv trenger man spesialverktøy. Jeg vil sleeve forlengere, for da mister jeg ikke garantien på min ny PSU. EDIT: Vet ikke helt om dette er riktig kategori å legge tråden i. Endret 14. februar 2010 av Durochris Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Det blir mye billigere å sleeve selv. Du får en hel kit til 99kr, forlengere og verktøy koster heller ikke mye. Hvor du finner vektøy for øyeblikket vet jeg derimot ikke Endret 14. februar 2010 av Heatsink Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Fant ut at jeg kjøper en 24-pin forlenger og sleeving kit fra netshop, men hva må jeg ha for å ta ut kablene av 24-pin forlengeren? EDIT: Også kanskje jeg skal ta 2 og 2 kabler sammen, eller må jeg kjøpe kanskje dobbelt så mange kits. Endret 16. februar 2010 av Durochris Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg kjøpte sleeving fra MDPC-X og en forlenger fra delaextreme. Legger ut bilder i workloggen min. Blir mest sannsynlig etter vifterferen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå