Makri Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg har installert to Sapphire Radeon 4890 1 GB som jeg kjører i Crossfire, ihvertfall til nå. Plutselig forsvant det ene fra driverprogrammet og samme hva jeg dytter på av kabler og slikt så får jeg det ikke til å fungere. Hjelp! Lenke til kommentar
janpetter1994 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg har installert to Sapphire Radeon 4890 1 GB som jeg kjører i Crossfire, ihvertfall til nå. Plutselig forsvant det ene fra driverprogrammet og samme hva jeg dytter på av kabler og slikt så får jeg det ikke til å fungere. Hjelp! Har du prøvd og reinstallere driveren? Lenke til kommentar
NatroN Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Og evt at Crossfire/SLI, (Husker aldri hva som er til ATI og hva som er til Nvidia) er aktivert i CCC? Lenke til kommentar
janpetter1994 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Nvidia har SLI ATI har crossfire Lenke til kommentar
NatroN Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Nvidia har SLI ATI har crossfire Hehe takk for infoen, kunne jo googlet det Var heller CCC aktiveringen jeg tenkte mest på for trådstarters del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå