IBalic Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Det har seg sånn at jeg har en madrass (overmadrass) fult av spyflekker. Ikke spør meg hvordan det skjedde. Kan røpe såpass at jeg ikke var ansvarlig. Det jeg lurer på er om noen har noen tips for hvordan man kan fjerne de? Jeg har prøvd med biotex og andre flekkfjernere. Det funker ikke så veldig bra... Hvordan skal jeg få renset madrassen? Går det an å skylle hele madrassen med vellykket resultat? Har ikke peiling på sånt, så håper noen av dere har det Lenke til kommentar
Wildly Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Prøv med klor, det fjerner det meste. Bruk litt sterk blanding og husk hansker, kan begynne å svi. EDIT: Er madrassen hvit forresten? Endret 14. februar 2010 av Wildly Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) madrassen er hvit ja. klor høres jo fornuftig ut egentlig. får prøve det i hvert fall Endret 14. februar 2010 av Ole-Magnus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå