Gå til innhold

Need for speed Underground 2 // Kommer ikke videre.

Anbefalte innlegg

Jeg lastet nylig ned Need for speed underground 2. Tenkte det kunne bli morsomt siden det er mange år siden jeg spilte det sist.

Har ikke kommet så veldig langt enda, men det er to ting jeg strever med.

Det første er at jeg ikke kommer meg videre. Jeg har gjort alle racene som er mulig for vanlig bil og for SUVer. Og nei, dette er ikke demo-versjonen.

Det andre problemet er at jeg ikke finner butikken hvor jeg styler bilen. Car lot, performance shop og Garage er det eneste jeg ser på mappet for øyeblikket. - og husker jeg ikke helt feil, så skal det være en butikk som heter ''Body Shop''.

Hadde vært kjekt med hjelp her! Digger spillet, selv om det er ganske gammelt.

Takker på forhånd. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lastet nylig ned Need for speed underground 2. Tenkte det kunne bli morsomt siden det er mange år siden jeg spilte det sist.

Har ikke kommet så veldig langt enda, men det er to ting jeg strever med.

Det første er at jeg ikke kommer meg videre. Jeg har gjort alle racene som er mulig for vanlig bil og for SUVer. Og nei, dette er ikke demo-versjonen.

Det andre problemet er at jeg ikke finner butikken hvor jeg styler bilen. Car lot, performance shop og Garage er det eneste jeg ser på mappet for øyeblikket. - og husker jeg ikke helt feil, så skal det være en butikk som heter ''Body Shop''.

Hadde vært kjekt med hjelp her! Digger spillet, selv om det er ganske gammelt.

Takker på forhånd. :)

www.ign.com er en fin side med masse '' spill guids''.

Lykke til.

Endret av pipppipp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...