fcuk_IT Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) If at first you don't succeed, try, try again! Endret 14. februar 2010 av fcuk_IT Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg synes dette vra bra jeg, bildene er skarpe nok synes jeg. det enest jeg synes er litt irriterende er at hunden noen stder nesten går iett med snøen + jeg liker ikke den refleksvesten hunden har på seg. Lenke til kommentar
dSRL Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg liker best bilde nr 2 og 4 fordi de er actionfylte og skarpe. Forstår hensikten med vesten, men den er forstyrrende på bilde - kanskje ta den av for fotoshoot'en neste gang? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg liker best bilde nr 2 og 4 fordi de er actionfylte og skarpe. Forstår hensikten med vesten, men den er forstyrrende på bilde - kanskje ta den av for fotoshoot'en neste gang? Kan vel si meg enig i det hvis målet er å ta bildet av dyret så er det ikke SÅ hvitt at det forsvinner helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå