Bjorn94e Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hei jeg har en stund bare brukt den bærbare dataen min og lagret masse bokmerker og notater der.. er det en lett og rask måte å overføre først og fremst bokmerkene fra den bærbare til den stasjonære ?? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 ja det kan det jo vær det er. har du kanskje googlet det? eller sett på bokmerker i browseren din om det står noe om sikkerhetskopi eller organsiering? sjekket hjelpfilen kanskje? er vanskelig å gi deg noe konkret når du ikke sier hva slags browser du bruker. Lenke til kommentar
Bjorn94e Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 ja det kan det jo vær det er. har du kanskje googlet det?eller sett på bokmerker i browseren din om det står noe om sikkerhetskopi eller organsiering? sjekket hjelpfilen kanskje? er vanskelig å gi deg noe konkret når du ikke sier hva slags browser du bruker. har INGEN anelse hva du nettop mente. men jeg bruker google chrome på begge ?? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 da kan ikke jeg hjelpe deg da jeg ikke har kjennskap til den browseren. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 1. feil plass og poste dette på 2. les her: http://www.hardware.no/artikler/chrome_4_0/74526/2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå