Gå til innhold

PS3-Slim: Stygt grønt theme i firmwaren

Patience

Anbefalte innlegg

Hei

Kjøpte meg en PS3-slim nettopp..

Før jeg oppdaterte FW var themet sort og ganske stilig. Etter oppdatering er det blitt grønt og dritstygt!!!

Jeg vil ha tilbake det sorte..

Uoriginalt theme vurderer jeg ikke, da jeg ser at ps3 "blinker" mellom det nye og det gamle themet i gitte situasjoner.. Dvs når du avslutter et spill feks.. så blinker det originale themet rett før det du har installert kommer opp..

Men fargen.. what to do??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei.. det er greit med glitteret.. Menh bakgrunnen er spygrønn... Den var svart før jeg oppdaterte.

Kan endre farger og det der.. men sort fins ikke. Så også den mulighten er utelukket.

Har testet alle innstillinger.. uten hell.. Den var sort/grønn i går.. så det er nok som han sier at bakgrunnen endrer seg med klokka.. men.. eh.. spygrønn????

Lenke til kommentar
Nei.. det er greit med glitteret.. Menh bakgrunnen er spygrønn... Den var svart før jeg oppdaterte.

Kan endre farger og det der.. men sort fins ikke. Så også den mulighten er utelukket.

Har testet alle innstillinger.. uten hell.. Den var sort/grønn i går.. så det er nok som han sier at bakgrunnen endrer seg med klokka.. men.. eh.. spygrønn????

finest når den er babyrosa og glitrende :D *grøss*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...