Patience Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hei Kjøpte meg en PS3-slim nettopp.. Før jeg oppdaterte FW var themet sort og ganske stilig. Etter oppdatering er det blitt grønt og dritstygt!!! Jeg vil ha tilbake det sorte.. Uoriginalt theme vurderer jeg ikke, da jeg ser at ps3 "blinker" mellom det nye og det gamle themet i gitte situasjoner.. Dvs når du avslutter et spill feks.. så blinker det originale themet rett før det du har installert kommer opp.. Men fargen.. what to do?? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 har du vært inne på instillingene for å se om duikke kan slå den av? PS3en driver å bytter farger på bakgrunnen etter klokkeslett hvis du ikke gjør noe med instillingene tror jeg. vel min gjør det iallfall, men jeg har bytta litt frem og tilbake på themene Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Det er som stich_it sier, men inne i tema velgeren er det også en som heter "classic" eller noe liknende, det er det gamle mørke temaet uten glitter effekten, hvis det er den du ikke liker.. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Nei.. det er greit med glitteret.. Menh bakgrunnen er spygrønn... Den var svart før jeg oppdaterte. Kan endre farger og det der.. men sort fins ikke. Så også den mulighten er utelukket. Har testet alle innstillinger.. uten hell.. Den var sort/grønn i går.. så det er nok som han sier at bakgrunnen endrer seg med klokka.. men.. eh.. spygrønn???? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Nei.. det er greit med glitteret.. Menh bakgrunnen er spygrønn... Den var svart før jeg oppdaterte. Kan endre farger og det der.. men sort fins ikke. Så også den mulighten er utelukket. Har testet alle innstillinger.. uten hell.. Den var sort/grønn i går.. så det er nok som han sier at bakgrunnen endrer seg med klokka.. men.. eh.. spygrønn???? finest når den er babyrosa og glitrende *grøss* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå