Yoda Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Søkte etter en guide, men noob som jeg er fant jeg kun denne på overklokking.no, men der var det ikke noe svar å få. Noen som har en link til en guide for meg. Det er en Cooler Master V8 som skal på en i920. Har til nå kun benyttet boxed vifter så der er vel på tide å sette på noe skikkelig på I7'en Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Stikk å kjøp deg noe isopropanol og rens CPUen din. Så tar du på litt(erte str) kjølepasta og gnir det jevnt utover. Pass på at du ikke tar på for my. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Du trenger ikke rense CPU om du ikke har noe gammel termisk pasta på. Lag et lite kryss med termisk pasta på CPU (som vist i videoen) (som Arctic Silver) og montèr kjøler. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Han har jo stock kjøper på? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 aha, forstod det som at han på tidligere CPUer har benyttet stock kjøler, og nå med ny i7 skulle han bruke V8... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Tror nok du har rett Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Tror nok du har rett Helt ny så cpu og kjøleblokk skal være helt ren, men isopropanol og rensing av overflate skader ikke. Ertestørrelse på dråpen og deretter legge det ut over. Må hele cpu'en være dekt eller holder det med sentrum. Hvis teknikken med plastposen er ok så kanskje jeg skulle gå for den? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Er ikke noen kjerner på 20 plassert ganske langt ute på sida? Om det er sant er det jo badre bra å ha over hele CPUen Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Om du hadde sett videoen jeg posted hadde du sett (som jeg også sa litt over) at et lite kryss vil dekke på best måte Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Om du hadde sett videoen jeg posted hadde du sett (som jeg også sa litt over) at et lite kryss vil dekke på best måte Har sett på videoene, men det er uttrykket "Ikke ha på for mye kjølepasta" som bekymrer meg. En dråpe så stor som en ert er et greit mål å forholde seg til, mens et kryss blir litt værre. Legger vel på en dråpe og fordeler den ut over hele cpuen slik at det blir et fint syltynt lag så burde vel den saken være i boks. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Bare det ikke blir for tynt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå