Marichi Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Jeg ringer mye til utlandet(til mobiler), så og si bare til utlandet, og det blir innmari dyrt. Nå har jeg djuice controll pluss (er ikke i salg lenger), og prisene er enorme til utlandet. ER det no abonoment som er beregna til mye ringing til utlandet sånn at kostnadene blir mindre? Takker for all hjelp. Endret 14. februar 2010 av Marichi Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Du burde ta en titt på Lebara: http://www.lebara.no/ Lenke til kommentar
arnekohn Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg ringer mye til utlandet(til mobiler), så og si bare til utlandet, og det blir innmari dyrt. Nå har jeg djuice controll pluss (er ikke i salg lenger), og prisene er enorme til utlandet. ER det no abonoment som er beregna til mye ringing til utlandet sånn at kostnadene blir mindre? Takker for all hjelp. Et annet råd kan være å bruke f.eks. Voipdiscount.com. En bruker det enten fra PC, eller du kan legge inn et norsk nodenummer+p foran det utenlandske nummeret du skal ringe til(du får nodenummer når du har kjøpt ringtid av Voipdiscount). Da blir det som om du ringer til fasttelfonnummer i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå