petsin2911 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg skal nå kjøpe et headsett, og jeg vil gjerne bruke dette på min playstation. Dette hodetsettet har også innebygd mic. Hodesettet heter Steelseries siberia v2. Den har èn kabel som deler seg i to. En til å høre på hodesettet med, og en til mikrofon. Jeg tror ikke den kommer med en egen usb adapter, derfor spør jeg her. Jeg skal bruke dette i hovedsak til Modern Warfare 2. Bruke det til chat gjennom mikrofonen, og høre spillet på hodesettet. Er dette i det hele tatt mulig? (: på forhånd takk Jeg er ikke sikker på om dette emnet fins fra før. Dere kan bare skrive en link i så fall. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 du har ikke leita noe særlig selv har du? vis du søker på steelseries siberia V2 får du på google opp link til hjemmesiden dems som treff nummer to. det kommer også treff til audiovisuelt sinn artikkel om headsettet. og det kommer i to versjoner, med og uten USB lydkort. om det vil funke på ps3, usikkert... Lenke til kommentar
petsin2911 Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 du har ikke leita noe særlig selv har du?vis du søker på steelseries siberia V2 får du på google opp link til hjemmesiden dems som treff nummer to. det kommer også treff til audiovisuelt sinn artikkel om headsettet. og det kommer i to versjoner, med og uten USB lydkort. om det vil funke på ps3, usikkert... Jeg kan i alle fall skrive norsk. Men ellers takk Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg kan i alle fall skrive norsk. Men ellers takk men da kan vi jo henvise til diskusjon.no sine retningslinjer, spesifikt innleggs innhold: Skrivefeil skal ikke påpekes i tråden. Send heller en vennlig pm til vedkommende. forresten så er det vanlig å si takk når noen gjør jobben for deg, uansett å enkelt det hadde vært å gjøre selv. Lenke til kommentar
petsin2911 Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg kan i alle fall skrive norsk. Men ellers takk men da kan vi jo henvise til diskusjon.no sine retningslinjer, spesifikt innleggs innhold: Skrivefeil skal ikke påpekes i tråden. Send heller en vennlig pm til vedkommende. forresten så er det vanlig å si takk når noen gjør jobben for deg, uansett å enkelt det hadde vært å gjøre selv. Er det så big deal? Javel greit, jeg beklager det lille utbruddet. Takk for svar. Men stedet jeg skal kjøpe fra har bare versjonen uten usb, vet du om en egen adapter som kan kjøpes? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Er det så big deal? Javel greit, jeg beklager det lille utbruddet. Takk for svar. Men stedet jeg skal kjøpe fra har bare versjonen uten usb, vet du om en egen adapter som kan kjøpes? For meg så er det det ja. Jeg kan ikke anbefale et som garantert fungerer med PS3en din. kanskje noen på Sony delen av konsollforumet kan... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå