Gå til innhold

Bug/feil i Need For Speed Undercover?

miXer

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg kjøpte NFS Undercover PS3 for to uker siden ca. Noen andre som har vært så uheldig å gjøre det samme?

Nå har det skjedd for 4 eller 5 gang på en uke at alt av grafikk bare er vekk etter at jeg kommer ut av Garasjen igjen. Jeg blir bare hengende i luften over brettet og kjører i 730 km/h. Og eneste måten å ordne det på er å gå ut og inn igjen.

Det skjer også ganske ofte at omgivelsene ikke henger med når jeg kjører. Plutselig kommer load skjermen og spillet pauses for å laste omgivelsene.

Dette må være det mest dårlig laga spillet noen gang fra Need For Speed.

Endret av miXer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte det spillet til PS3 i fjor sommer. Det hang seg noen millisekunder hele tiden når jeg kjørte, samt de problemene du nevner.. så for min del ble det uspillelig.. Opprettet en tråd her på forumet også, i ren frustrasjon. Men jeg gikk tilbake til forhandler (Platekompaniet) og fortalte om problemet. Heldigvis fikk jeg et gavekort istedet, så jeg kjøpte meg et annet spill.. NFS Undercover må være den værste porteringen til PS3

EDIT: Helt enig med deg, det må være det dårligste spillet de har laget, noe som irriterer meg så innmari er at på trophy lista så står selvfølgelig det møkka spillet, jeg vil ha det vekk fra trophy listen min, noen som vet hvordan jeg får den vekk? Har ikke fått noe trophies på det heller, det ble registrert da jeg puttet i spillet.. Noen?

Endret av andr3asb
Lenke til kommentar

Jeg opplevde ingen problemer da jeg spillte igjennom spillet, spilte det ganske mye da jeg gikk inn for å få platinum. Hendte at spillet stoppet for at det måtte loade det stedet jeg skulle kjøre inn i. Men ikke noe annet.

Tror ikke det er mulig å få vekk spillet fra trophylisten din desverre :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...