oslogutt87 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Skal kjøpe meg PS3 og lurer på om det har noe og si om jeg bestiller den fra England eller Norge? Noen som vet? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) dårligere forbrukerrettigheter og slikt. husk frakt, moms og eventuell toll på pris. *tillegg* er det egentlig noe billigere? Endret 14. februar 2010 av stich_it Lenke til kommentar
Taworion Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Skal kjøpe meg PS3 og lurer på om det har noe og si om jeg bestiller den fra England eller Norge? Noen som vet? Du har flere rettigheter ved feil når du kjøper den i Norge. Hvis den blir ødelagt av en grunn får du ikke dekt reparasjoner hvis den er kjøpt i England. Jeg vil anbefale deg og kjøpe den på elkjøp eller ekspert. Der får du dekt slike ting i minst 2 år. Lenke til kommentar
EmilWIKLA Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) hvor kan jeg kjøpe de rimligste playstation 3? Endret 15. februar 2010 av EmilWIKLA Lenke til kommentar
stc887 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 hvor kan jeg kjøpe de rimligste playstation 3? kjapt søk viser at pixmania er billigeste kjede ifølge kelkoo http://shopping.kelkoo.no/ctl/do/search?vi...p;currentPage=3 Lenke til kommentar
oslogutt87 Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 spiller det noen stor rolle om man velger 120 eller 250 gb utgaven? bortsett fra at man har større hardisk? Lenke til kommentar
stc887 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 spiller det noen stor rolle om man velger 120 eller 250 gb utgaven? bortsett fra at man har større hardisk? nei. man kan også bytte ut disken i ps3. så spiller egentlig ingen rolle. men kjekt med den ekstra plassen på disken. ar 60GB versjonen sjøl og det er lite merker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå