radu Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Har ein ganske dårlig prosessor på min bærbare og eg lurte på om det gjekk ann å skifta den? Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 I svææært få tilfeller kan du oppgradere til en marginalt bedre, men i de fleste er prosessoren loddet rett på hovedkortet. Det spørs helt og holdent hva slags bærbar det er. Lenke til kommentar
radu Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 I svææært få tilfeller kan du oppgradere til en marginalt bedre, men i de fleste er prosessoren loddet rett på hovedkortet. Det spørs helt og holdent hva slags bærbar det er. Acer Aspire 3410 Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 I svææært få tilfeller kan du oppgradere til en marginalt bedre, men i de fleste er prosessoren loddet rett på hovedkortet. Det spørs helt og holdent hva slags bærbar det er. Hvilke typer maskiner er det du har sett i? I alle Acer maskinene jeg har skrudd opp har cpu'en vært i sokkel, det er den nok i 3410en også men jeg tviler på det går så bra å skifte til noen kraftigere cpu. Kraftigere cpu=mer varme. Lenke til kommentar
radu Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 I svææært få tilfeller kan du oppgradere til en marginalt bedre, men i de fleste er prosessoren loddet rett på hovedkortet. Det spørs helt og holdent hva slags bærbar det er. Hvilke typer maskiner er det du har sett i? I alle Acer maskinene jeg har skrudd opp har cpu'en vært i sokkel, det er den nok i 3410en også men jeg tviler på det går så bra å skifte til noen kraftigere cpu. Kraftigere cpu=mer varme. aaa... ok. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 er det en acer timeline du mener? i såfall så har denne cpu lodda rett på HK Lenke til kommentar
radu Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 er det en acer timeline du mener?i såfall så har denne cpu lodda rett på HK nopp, aspire Lenke til kommentar
weebl Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 er det en acer timeline du mener?i såfall så har denne cpu lodda rett på HK nopp, aspire acer aspire 3410 er jo i acer timeline serien den? det er en av de tynne pcene du snakker om right? anyways du kan nok se langt etter å skife cpu i en laptop på en enkel og grei måte etter som at disse har en veldig begrensa kjøling Lenke til kommentar
radu Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 er det en acer timeline du mener?i såfall så har denne cpu lodda rett på HK nopp, aspire acer aspire 3410 er jo i acer timeline serien den? det er en av de tynne pcene du snakker om right? anyways du kan nok se langt etter å skife cpu i en laptop på en enkel og grei måte etter som at disse har en veldig begrensa kjøling er den tynne typen ja Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Er som regel bare netbooks og mindre maskiner som har fastloddet prosessor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå