Tj-nome Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Er kommet til tredje brettet på Metal Slug, på den enkleste vanskelighetsgraden... Ble litt for hektisk for meg, så jeg koser meg i stedet med Castlevania: Harmony of Dissonance og Metroid: Fusion på DSen. Btw har et nytt skjermbilde. Det kommer seg, men er logisk nok "work in progress". Jeg har tenkt å tegne så mye som mulig for hånd og scanne det inn på dataen, og så animere det. Da blir det kanskje bra. Er du ikkje ferdig med Metroid endå? Ser faktisk bra ut, må du tegne først for hånd så animere? Kan vere enkelt og tegne og animere inne på data-en så lenge du tenker i samme grafikkbane som i screenshot dit. Har animerte Megaman flere gange uten noko problem. Men no tar du den metoden som passer best for deg Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Hvilket Metroid mener du? Jeg har Metroid og Super Metroid på Wii (Virtual Console) og Metroid: Fusion og Metroid: Zero Mission på DS. Fusion og Zero Mission kom i posten i dag, så har ikke spilt dem så mye. Har spilt Metroid og Super Metroid en del, men ikke fullført dem ennå. Jeg er ikke "nødt" til å tegne først og så animere, men jeg synes det er mye enklere å tegne for hånd enn med mus. I tillegg kan jeg tegne det en del større, og så forminske det til å passe i spillet. Da får jeg bedre plass til detaljer i utkastet, og det vil se bedre ut når det er forminsket siden alt blir komprimert sammen. Tomrommene vil nok forsvinne, men detaljene blir mer eller mindre intakte. Vi får se hva jeg gidder. Den kyllingen på bildet er for øvrig tegnet med mus. Kantene er ikke akkurat jevne, og detaljene er midt sagt tvilsomme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå