Gå til innhold

Hvilket spill skal jeg spille først? Hjelp!

Trenger hjelp for å komme i gang å spille  

22 stemmer

1. 1. Hvilket spill skal jeg spille først?

• The Witcher
      3
    • King's Bounty
      1
    • Bioshock 2
      16
    • Torchlight
      2

Anbefalte innlegg

Sliter litt med å velge da, så jeg tenkte at dere kjære medgamere, som forhåpentligvis er litt mer besluttsomme enn meg, kunne velge for meg. Jeg har ikke spilt noen av dem før (har spilt Bioshock 1 obv ;D). Dere gjerne komme med argumenter også. Hvis det kommer et knakende godt argument velger jeg på grunnlag av det, hvis ikke la jeg for enkelhets skyld inn en avstemmning.

Jeg har alle spillene tilgjengelig og trenger bare deres hjelp for å komme i gang! =)

Tusen takk for hjelpen

Casper =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har faktisk aldri spilt/ hørt om The Witcher tror jeg.. Si hva du syntes om det når du har prøvd det litt!?

Jeg har spilt det litt tidligere, men hatt så mye annet å bruke tanker og tid på at jeg ga det, for en stund. Så langt jeg spilte var det en fengende story, et unikt gameplay (i allefall i forhold til hva jeg har prøvd tidligere), og grafikken og omgivelsene er sjarmerende. Abosulutt verdt å ta en titt på hvis du liker rpg-spill ;).

Lenke til kommentar

Ja, jeg forhåndskjøpte dragon age. Utrolig bra grafikk og råbra koding. Har ikke kommet såå langt enda, er i forsvaret så jeg får ikke spilt det på laptopen ;(. Men det og mass effect 2 står på planen når jeg kommer hjem =). Dragon age spillestilen er jo forøvrig nokså lik de fleste D&D baserte spill.

Ser ut som vi har en ganske klar vinner her: Rapture here i come :D!

Takk for at dere alle sparket rumpa mi i gang, dvs fingrene :p.

Endret av ArneMaiden
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...