steinar wall Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Hei! Jeg vil gjerne lese comic books på mobilen. Noen som kjenner til en app eller et program som takler CBR og CBZ filer? Jeg har forsøkt å google litt men har ikke funnet noe som passer for Bada. Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Noen som vet om det er vanskelig å skrive applikasjoner til Bada? Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Har mobilutviklingen stått stille i to år eller er det bare meg? Denne telefonen har 1 GHz cpu og 1 GB arbeidsminne. Telefonene som lanseres idag har jo egentlig ikke noe imponerende spesifikasjoner, mot at den første Waven faktisk er to år gammel? To år burde være mye mer enn standardmobiler med 1 GHz og 1 GB arbeidsminne, bare at prosessoren har to kjerner? Oppløsning har ikke steget så mye på to år med tanke på skjermstørrelsen. Mobilene har steget fra 5MP til 8MP kamera. Synest ikke Waven var super high-end mobil på den tiden. Jeg har min ennå, og har ikke planer om å skifte mobil. Føler den fremdeles er sterkere enn mange av telefonene på dagens marked. Er jeg helt på jordet eller? Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Noen som kan å skrive apps til bada? Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Noen som kan å skrive apps til bada? Du finner sikkert noen på http://www.samsungwaveforum.com/index.phpeller http://www.badaforums.net/forums/ Lenke til kommentar
G Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Bada 2.0 gir ikke mer tilgang på applikasjoner, men spent på hva sammenslåingen av Intel og Bada vil gjøre. De har allerede implentert Bada i Intel-operativsystemet, vist jeg ikke tar mye feil nå? http://www.amobil.no...aphaugen/105608 Får man innstallere dette på Samsung Wave etterhvert da? Lenke til kommentar
leost Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 hei jeg skulle oppgradere min samsung wave, men noe gikk feil og den begynte med det samme med en nødgjenoppretting jeg trykket da på avbryt for det tok så lang tid. etter at jeg hadde gjort det kom det opp et bilde av at telefonen ikke fikk kontakt med pc-en. jeg har prøvd å skrudd den av, tatt ut batteriet og prøvd gjennopprettingen mange ganger men den fuker ikke pga det kommer en melding at det er noe feil med telefonen. hjelp meg, sliter noe veldig ! Lenke til kommentar
G Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 hei jeg skulle oppgradere min samsung wave, men noe gikk feil og den begynte med det samme med en nødgjenoppretting jeg trykket da på avbryt for det tok så lang tid. etter at jeg hadde gjort det kom det opp et bilde av at telefonen ikke fikk kontakt med pc-en. jeg har prøvd å skrudd den av, tatt ut batteriet og prøvd gjennopprettingen mange ganger men den fuker ikke pga det kommer en melding at det er noe feil med telefonen. hjelp meg, sliter noe veldig ! Har ikke noen andre forslag en at du klager din nød til Samsung support. Ellers skal du ikke gi opp. Hele Kies og firmwarestyringen er fucka. Så her må du ha mange bøtter is i magen. Eventuellt gå og sleng produktet i butikkens disk og si at Samsung suger og du vil ha pengene igjen, fordi Samsung lager dårlig programvare. Jeg forsøkte å oppgradere tidligere. Og jeg fikk det til slutt til, men det tok mange svette timer før det lyktes. Lenke til kommentar
valen Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Når dere snakker om oppgradere, er det offisiell Bada 2 som har kommet til Norge? Lenke til kommentar
Switters Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Har ikke dukket opp noe hos meg i alle fall, så jeg tror det er snakk om en "manuell" oppgradering. Jeg kjenner at jeg begynner å bli litt utålmodig nå, og håper virkelig det skjer noe snart... Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 http://www.samsungwaveforum.com/samsung-wave-updates/how-to-official-bada-2-0-s8500xxkl6s8500oxakl6-%28xeo%29/ Denne brukte jeg da jeg oppdaterte telefonen min. Funket fint på første forsøk Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Men da kan du ikke skrive æ,ø,å ? Lenke til kommentar
G Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Når dere snakker om oppgradere, er det offisiell Bada 2 som har kommet til Norge? Mitt forrige innlegg var utydelig. Det har vært andre oppdateringer lansert tidligere på 1.x versjon. Dette var likevel ikke noe lettvint opplegg, da Samsung er grusomme på software-/firmwareproduksjon til disse telefonene. Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Du kan skrive Æ Ø Å, men de ligger da under A og O. Lenke til kommentar
hmo Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Da er Bada 2,0 klar til å lastes ned i Kies. For meg skar det seg imidlertid rett etter sikkerhetskopieringa. Noen som har lykkes? Lenke til kommentar
Switters Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hos meg gikk alt smertefritt. Men det var ikke små endringer da... Blir å lære alt på nytt ser jeg Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Kommer den offisielle 2.0 firmwaren i norsk utgave? (norsk ordbok osv) Lenke til kommentar
hmo Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Da er Bada 2,0 klar til å lastes ned i Kies. For meg skar det seg imidlertid rett etter sikkerhetskopieringa. Noen som har lykkes? Prøvde på nytt i dag og nå fikk jeg 2,0 innstallert. Ser bra ut. Lenke til kommentar
hmo Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Ja det er norsk. Endret 5. juni 2012 av hmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå