Photofil Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Oppdatert frå JEE til JL2 med Kies 2.0, hadde SIM-kort og minnekort i, gjekk feilfritt. Kan stadfeste at eg no har bada 1.2 (Meny > Innstillinger > Om telefonen). Den slår seg framleis av når eg held inne legg på-knappen, sjølv om låsen er på. Skuffande. At telefonen slår seg av med å holde inne "legg på" knappen må vi nok leve med, for det er ikke en bug. På side 112 i bruksanvisningen står det at det er en innebygd funksjon for å restarte telefonen dersom den fryser eller har kritiske feil. Ironien er at funksjonen i seg selv er en kritisk feil! Dere som har 1.2, hvordan er det med lagringsplass for meldinger? Uendret eller har Samsung tatt til vett? 200 sendte meldinger og 1100 mottatte meldinger er for lite i en smart telefon. Lenke til kommentar
Napoleon XIV Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Oppgraderte til Bada 1.2 og måtte som vanlig bruke downloadmodus og til slutt nødgjennoppretting for å bli ferdig, og det gikk bare bra som vanlig. Men nå får jeg ikke kontakt med KIES, antagelig fordi windows mobile device center ikke "ser" tlfen som nå er oppgradert. windows mobile device center har ellers vært god å ha for uten har jeg ikke oppnådd kontakt med kies før heller. Jeg får se næremere på dette i etterhvert i morra forhåpentligvis løser det seg denne gangen også Jeg har kun hatt Bada 1.2 i 20 min så kan ikek fortelle noe om revolusjonerende endring, men det hadde jeg heller ikke ventet meg Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Noen som kan kopiere 1.2 og legge ut? "donloaded by KIES, saved in TEMP dir on computer) and made a package ready for use with multiloader." Så det må vel gå med 1.2 også. Jeg får ingen 1.2 med kies... Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Har feil på headsetkontakten og lurer på om det er flere som har det? Dårlig kvalitet på lyden ved høy volum og kontakten kan ikke dyttes helt in for da virker kun den ene hørluren..irriterande.. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Ja, det er fleire som opplever det (tidlegare i tråden), inkludert meg. Tastelåsen hindrar ikkje at telefonen slår seg av ved å halde inne legg på-knappen i 5 sekundar. valen: Går ut frå at det er XXJI5 du hadde før, kva for navn har den nye? Ok, da installerer jeg 1,2 og opplever: 1. Stryk på skjermen for at låse opp skjerm: er det så at det er bra at kunna stryke alle veier og så låses den opp eller en feil? noen som veit hvordan jag lager talebøker i en mappe så den ikke samles sammen med musikken når jeg spiller musikk.. Endret 16. januar 2011 av Robbansvenske Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Oppdaterte til nyeste Kies, helt problemfritt. Oppdaterte til Bada 1.2, helt problemfritt. Flott, men telefonen er faktisk blitt tregere i menyene Lenke til kommentar
FoxMulder Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Oppdaterte til nyeste Kies, helt problemfritt. Oppdaterte til Bada 1.2, helt problemfritt. Flott, men telefonen er faktisk blitt tregere i menyene Har lagt inn Kies 2.0 og brukte den til å legge inn Bada 1.2 igår. Funka strålende og gikk fort. Lot minnekort og SIM-kort være i - brukte til og med ett nedlasta tema - og alt er som det var før oppdatering. Brukte samme pc som jeg har gjort de gangene det har gått bra - Win7 64b. Eneste jeg gjorde (som mange har anbefalt på utenlandske forum, er å fjerne alt annet som står i usb-portene). Synes menyer og alt generelt går litt raskere enn før, så strålende fornøyd. Særlig med Swype eller hva det nå kalles - genialt! Alltid synes vanlig T9-tastatur har hatt for små 'knapper', men nå er det bare en fordel - OG - mye bedre at ordforslag kommer opp som en lang 'remse' øverst - slipper å åpne en boks for så å velge. Så her er det bare å oppdatere og smile! Nettleseren har ENDELIG blitt mye bedre - mer stabil og i tillegg ikke mulig å kjøre i fullskjerm-modus lenger. Egentlig en stor fordel å hele tiden ha en tynn menylinje nederst.... Men noe skal det være - Kies klarer ikke å koble til tlf. etter oppdatering til Bada 1.2...! Men det ordner seg sikkert etterhvert... Ellers ikke merka noen andre forandringer enn det jeg har nevnt - utover at det er litt mer animert på 'låseskjermen'.... Endret 17. januar 2011 av FoxMulder Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Synes denne 1.2 oppdateringen er sånn passe etter å ha brukt mobilen mer, det eneste den rydder litt opp i er nettleser. Fortsatt er det ikke ordentlig flash støtte, MKV støtten er ikke blitt bedre, ikke raskere i menyene og FLAC støtten er til å le av.(Greit at en nå kan spille av FLAC, men det kan ikke gjøres i bakgrunnen eller fra musikk biblioteket, skjermen skrudde seg ikke engang av når jeg låste telefonen.) Lenke til kommentar
Switters Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Er det vanlig å ikke kunne koble telefonen til Kies 2.0 etter oppdatering til 1.2? Står bare "kobler til" her... Skjedde noen ganger før også, men da var det bare å prøve en gang til så gikk det, men nå virker det helt håpløst. Må man bare vente på en oppdatert Kies? Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Hehe dette er jo gøy..ska Samsung ikke bli helt overkjørt av apple og htc så må de begynne at levere bra ting. Vill ha Android og ikke noe annat tull..føre telefonen virker som den ska er den byttet ut.. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Er det vanlig å ikke kunne koble telefonen til Kies 2.0 etter oppdatering til 1.2? Står bare "kobler til" her... Skjedde noen ganger før også, men da var det bare å prøve en gang til så gikk det, men nå virker det helt håpløst. Må man bare vente på en oppdatert Kies? Du er nødt til å slette driveren til telefonen fra pcen. Når du deretter kobler den til igjen henter den en ny driver og det vil fungere. Hehe dette er jo gøy..ska Samsung ikke bli helt overkjørt av apple og htc så må de begynne at levere bra ting. Vill ha Android og ikke noe annat tull..føre telefonen virker som den ska er den byttet ut.. Helt klart, jeg forventet ihvertfall det som var lovet med 1.2... Hadde de lansert Android for Wave hadde "alle" problemer vært løst, for meg ihvertfall. Endret 17. januar 2011 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Dette virket for meg nå.. I had the same problem as you. I did the following and everything sorted out: 1. Connect Wave to PC via cable. 2. Go to control panel and device manager, then open USB-drivers, where you should see your "Samsung USB composite device" or something like that. 3. Right click properties, then driver tab and choose to delete driver. 4. Go to Kies (2.0) and install driver from Tools-tab and your problem is solved Lenke til kommentar
Switters Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Takker, nå virker det igjen! Lenke til kommentar
rogerp Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Prøver å oppdatere tlf men står bare kobler til..skjer ikke no,får ikke slått tlf på heller,slik var den forrige gang og da måtte jeg sende den inn,har gjort det "meste" men ikke no funker noen som har noen tips slik at jeg slipper å sende inn tlf,eller å kaste den i veggen Takker for svar Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Prøver å oppdatere tlf men står bare kobler til..skjer ikke no,får ikke slått tlf på heller,slik var den forrige gang og da måtte jeg sende den inn,har gjort det "meste" men ikke no funker noen som har noen tips slik at jeg slipper å sende inn tlf,eller å kaste den i veggen Takker for svar Klok av skade næææ... Gjør som meg gi F i oppdateringer er ikke noe revulasjon i de siste uansett..... Hvorfor oppgradere noe som allerede fungerer bra? Jeg skjønner det bare ikke. Endret 17. januar 2011 av Jada-jada Lenke til kommentar
rogerp Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Det har du helt rett i.... men det hjelper ikke meg nå..men fatter ikke at det skal være så mye tull med alt dette.skal jo bare være å plugge i og ferdig med det. Aldri mere Bada og Kies her,såpass har jeg lært..grrr irriterende :mad: Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Det har du helt rett i.... men det hjelper ikke meg nå..men fatter ikke at det skal være så mye tull med alt dette.skal jo bare være å plugge i og ferdig med det. Aldri mere Bada og Kies her,såpass har jeg lært..grrr irriterende :mad: Har skjedd meg og..tog ut batteriet i 1-2 minutter og satte i det igjen sammen med lader fra veggen og den startet at lade etter ca 1 minutt....kan det hjelpe deg og? Lenke til kommentar
rogerp Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Takker for tips,men det ser ikke ut til å hjelpe. Når jeg holder inne av/på knappen lenge så kommer det opp en mobil og en pc med en varseltrekant i midten.Ser ut til at den må sendes inn igjen,får ikke den til å "starte" Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Multiloader... Bruk det du, jeg fikk samme problemet når jeg oppdaterte fra 1.0 til 1.0.2 Løste seg med multiloader, regner med det gjør det til 1.2 også. Lenke til kommentar
rogerp Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Er ikke så inne i disse greiene,hvordan gjør man det? Vil det ikke gå utover garantien da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå