N|troXx Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Oh, til deg som sliter med kort batteritid. Mulig du har "CP" modus på tlf, er en kort kode som man skifter med, og batteriet holder mye lengere. skal stå på AP se denne linken: http://www.badaforums.net/forums/samsung-wave-tutorials/samsung-wave-better-battery-life-t938.html Lenke til kommentar
FoxMulder Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Tenkte bare jeg skulle fortelle menigheta at jeg akkurat har oppdatert tlf. med Kies og det funka! Gikk i evig loop sist jeg prøvde og måtte inn på verkstedet i 3 uker før den kom tilbake med en gammel fw uten -æ, -ø og -å. Så med bankende hjerte og klamme hender, var det tid for å prøve igjen... Uansett - brukte en annen pc denne gangen - Win7 64bit og oppdatert Kies. Tok ut alle andre usb-koblinger, men lot sim-kort og minnekort sitte i tlf. Allt er som før på den - meldinger, logg osv. App-store funker også fint. Venter jo spent på Bada 1.2 og swype, men tok altså sjansen allerede nå... Lenke til kommentar
BLU3kp Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Noen som vet når bada 1.2 kmr? Lenke til kommentar
N|troXx Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Ryktet sier 25. november på badaforums. men om det stemmer eller ikke gjenstår å se. Veit heller ikke når på døgnet den evt blir utgitt. Lenke til kommentar
BLU3kp Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 får håpe den kmr i dag da..... internet browsern er ubrukelig med den softwaren jeg har nå... Lenke til kommentar
BLU3kp Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 og btw har jeg den siste softwaren? S8500XXJH3/S8500OXBJH1 Lenke til kommentar
valen Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 får håpe den kmr i dag da..... internet browsern er ubrukelig med den softwaren jeg har nå... Du har alltids java versjonen av opera mini. Den blir ikke så halvgal egentlig dersom man ikke krever ting som flash og den slags. I det minste er den veldig rask syns jeg. Lenke til kommentar
BLU3kp Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 får håpe den kmr i dag da..... internet browsern er ubrukelig med den softwaren jeg har nå... Du har alltids java versjonen av opera mini. Den blir ikke så halvgal egentlig dersom man ikke krever ting som flash og den slags. I det minste er den veldig rask syns jeg. tja... prøvde browsern på en ipod touch for noen dager siden.. merka at den var MYE bedre enn waven. Browsern til wave lagger og fryser osv.. sykt irriterende + jeg får melding om minne full hver jævla gang jeg skal surfe på nettet. Men det skyldes at jeg har programmer i bakgrunnen. Men den skal vel tåle at jeg har musikk, epost,meldinger i bakgrunnen? Begynner å lure på om jeg kanskje skulle ha kjøpte galaxy s eller iphone 4 i stedet. Lenke til kommentar
valen Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 får håpe den kmr i dag da..... internet browsern er ubrukelig med den softwaren jeg har nå... Du har alltids java versjonen av opera mini. Den blir ikke så halvgal egentlig dersom man ikke krever ting som flash og den slags. I det minste er den veldig rask syns jeg. tja... prøvde browsern på en ipod touch for noen dager siden.. merka at den var MYE bedre enn waven. Browsern til wave lagger og fryser osv.. sykt irriterende + jeg får melding om minne full hver jævla gang jeg skal surfe på nettet. Men det skyldes at jeg har programmer i bakgrunnen. Men den skal vel tåle at jeg har musikk, epost,meldinger i bakgrunnen? Begynner å lure på om jeg kanskje skulle ha kjøpte galaxy s eller iphone 4 i stedet. Ja det er noen barnesykdommer i bada os. Riktignok er den jo bare på versjon 1.0.2 så det er jo ikke allverdens langt den er kommet. Ser fram til 1.2 da den i følge de som har testa lekka utgaver skal være mye bedre på det aller meste. Håper bare den kommer snart begynner nesten å bli litt utålmodig da den lekkete utgaven har vært ute på nettet i lang tid allerede. Vi får nå se hva som skjer. Sånn sett har jeg ikke store ting å utsette på mobilen da jeg veldig sjeldent bruker noe annet enn opera mini og når jeg bruker standard nettleseren får jeg akkurat de samme problemene som deg så ser poenget ditt. Lenke til kommentar
BLU3kp Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 får håpe den kmr i dag da..... internet browsern er ubrukelig med den softwaren jeg har nå... Du har alltids java versjonen av opera mini. Den blir ikke så halvgal egentlig dersom man ikke krever ting som flash og den slags. I det minste er den veldig rask syns jeg. tja... prøvde browsern på en ipod touch for noen dager siden.. merka at den var MYE bedre enn waven. Browsern til wave lagger og fryser osv.. sykt irriterende + jeg får melding om minne full hver jævla gang jeg skal surfe på nettet. Men det skyldes at jeg har programmer i bakgrunnen. Men den skal vel tåle at jeg har musikk, epost,meldinger i bakgrunnen? Begynner å lure på om jeg kanskje skulle ha kjøpte galaxy s eller iphone 4 i stedet. Ja det er noen barnesykdommer i bada os. Riktignok er den jo bare på versjon 1.0.2 så det er jo ikke allverdens langt den er kommet. Ser fram til 1.2 da den i følge de som har testa lekka utgaver skal være mye bedre på det aller meste. Håper bare den kommer snart begynner nesten å bli litt utålmodig da den lekkete utgaven har vært ute på nettet i lang tid allerede. Vi får nå se hva som skjer. Sånn sett har jeg ikke store ting å utsette på mobilen da jeg veldig sjeldent bruker noe annet enn opera mini og når jeg bruker standard nettleseren får jeg akkurat de samme problemene som deg så ser poenget ditt. opera mini mye bedre? og hvordan får jeg installert det? Lenke til kommentar
valen Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 får håpe den kmr i dag da..... internet browsern er ubrukelig med den softwaren jeg har nå... Du har alltids java versjonen av opera mini. Den blir ikke så halvgal egentlig dersom man ikke krever ting som flash og den slags. I det minste er den veldig rask syns jeg. tja... prøvde browsern på en ipod touch for noen dager siden.. merka at den var MYE bedre enn waven. Browsern til wave lagger og fryser osv.. sykt irriterende + jeg får melding om minne full hver jævla gang jeg skal surfe på nettet. Men det skyldes at jeg har programmer i bakgrunnen. Men den skal vel tåle at jeg har musikk, epost,meldinger i bakgrunnen? Begynner å lure på om jeg kanskje skulle ha kjøpte galaxy s eller iphone 4 i stedet. Ja det er noen barnesykdommer i bada os. Riktignok er den jo bare på versjon 1.0.2 så det er jo ikke allverdens langt den er kommet. Ser fram til 1.2 da den i følge de som har testa lekka utgaver skal være mye bedre på det aller meste. Håper bare den kommer snart begynner nesten å bli litt utålmodig da den lekkete utgaven har vært ute på nettet i lang tid allerede. Vi får nå se hva som skjer. Sånn sett har jeg ikke store ting å utsette på mobilen da jeg veldig sjeldent bruker noe annet enn opera mini og når jeg bruker standard nettleseren får jeg akkurat de samme problemene som deg så ser poenget ditt. opera mini mye bedre? og hvordan får jeg installert det? Det er ikke bedre det er en helt annen type nettleser. Ikke en fullverdig en men en som mottar alt via serverene til Opera. Verdt en titt uansett. Du finner det på m.opera.com Når det er installert havern det i folderen for "spill og diverse". Anbefaler deg å slå av tilpass til skjerm og bruk virtuelt tastaur. Dette kan du slå av under "..." knappen i folderen for "spill og diverse" når du har installert opera. Lenke til kommentar
Rago Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Opera funker brukbart ja. LItt uklar tekst og bilder i forhold til dolphin, men den er kjapp og uten heng. Jeg har lasta ned en modifisert versjon som bl.a. har autoroter, se link. http://www.mysamsungwave.com/index.php?topic=3069.0 Lenke til kommentar
N|troXx Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Siste nytt om bada 1.2 fra badaforums er at den blir lansert straks. var vist noe smårusk enda som måtte fikses, like greit å få en fungerende versjon når det først lanseres noe.. Men Samsung kunne godt ha vært litt mer kundeorientert og estimat av nye versjoner. http://www.badaforums.net/forums/bada-firmware/bada-will-released-november-t1242-50.html Lenke til kommentar
valen Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Opera funker brukbart ja. LItt uklar tekst og bilder i forhold til dolphin, men den er kjapp og uten heng. Jeg har lasta ned en modifisert versjon som bl.a. har autoroter, se link. http://www.mysamsungwave.com/index.php?topic=3069.0 Det var ikke dumt. Takk for linken:) Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Noen som har prøvd triton podcast player ? Funker den på norske podcast som P3 morgen og Radioresepsjonen og slikt? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Den har jeg ikke prøvd.. Kan gjøre det om du ikke har lyst selv Lenke til kommentar
BLU3kp Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Noen som vet om angry birds kmr på bada eller om det er noe lignende som ligger ute som er like bra?? Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Red Card Rampage er vel det som ligner angry birds mest? Lenke til kommentar
maXini Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 De holder på å utvikle Angry Birds for bada Sendte en mail for et par uker siden, fikk dette som svar: Hello, And thank you for contacting us. We are working on the release of Angry Birds for Bada devices. In order to get all the latest news to your email, you can subscribe to our Bada newsletter by clicking the link below. http://tinyurl.com/AngryBirdsforBada Best Regards, Oona Hilkamo Angry Birds Community Champ Rovio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå