Gå til innhold

Samsung S8500 Wave , 1 GHz, Super Amoled Skjerm ++++


Bacchus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har hele tiden vært mulig å ha flere programikoner på hovedskjermen :)

 

OK, takk, jeg har lagt inn et nytt theme nå.

 

Men hvordan 'drar' jeg et programikon fra program-siden og over på en hovedskjerm, da?

Jeg tenker ikke på widgets, men de på program-menyen, som f.eks. Musikk og Kamera.

Lenke til kommentar

Hei, jeg har også problemet med klokka, SMS blir mottatt har feil klokkeslett.

Jeg vet at jeg kan gå inn på Innstillinger - Dato og tid - velge riktig tidssone, men jeg finner ikke Oslo. Litt kjipt når jeg ikke får brukt widgets som viser klokkeslett :)

 

Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar

Har oppdaget et problem med telefonen min. Etter å ha virket upåklagelig i 4 måneder, var det plutselig ikke mulig å ringe med telefonen her om dagen. Innkommende anrop fikk beskjed om at telefonen var slått av, og når jeg prøvde å ringe ut fikk jeg melding i displayet om at dette ikke var mulig.

 

Problemet var løst etter at telefonen ble slått av/på.

 

Samme problem igjen i dag. Denne gangen var det bare å foreta et (mislykket) anrop ut, så virket alt som det skulle igjen.

 

Ikke mulig å se noe på telefonen. Alt annet ser ut til å virke som det skal. Noen som har opplevt samme problem?

 

Systeminfo: Bada 1.0.2 / XJH3

 

Opplevde noe lignende idag. Da jeg skulle ta i bruk telefonen ved å slå av låsen, var det ingen reaksjon. Det så ut som om telefonen var tom for strøm. Merkelig, siden jeg nettopp hadde fulladet den. Etter noe trykking på knappene på siden av telefonen, ble det liv i telefonen. Jeg måtte da taste inn pin-koden for å komme inn. Dette skjedde igjen senere på dagen. Mens telefonen var "død", prøvde jeg å ringe den fra en annen telefon. Etter lang tids taushet, kom jeg til mobilsvar. Dette virker ikke lovende - kanskje jeg må bytte den inn?

Lenke til kommentar

Hei, jeg har også problemet med klokka, SMS blir mottatt har feil klokkeslett.

Jeg vet at jeg kan gå inn på Innstillinger - Dato og tid - velge riktig tidssone, men jeg finner ikke Oslo. Litt kjipt når jeg ikke får brukt widgets som viser klokkeslett :)

 

Noen som vet hva jeg kan gjøre?

 

Sett Tidssone til Berlin, GMT+1

Lenke til kommentar

Har oppdaget et problem med telefonen min. Etter å ha virket upåklagelig i 4 måneder, var det plutselig ikke mulig å ringe med telefonen her om dagen. Innkommende anrop fikk beskjed om at telefonen var slått av, og når jeg prøvde å ringe ut fikk jeg melding i displayet om at dette ikke var mulig.

 

Problemet var løst etter at telefonen ble slått av/på.

 

Samme problem igjen i dag. Denne gangen var det bare å foreta et (mislykket) anrop ut, så virket alt som det skulle igjen.

 

Ikke mulig å se noe på telefonen. Alt annet ser ut til å virke som det skal. Noen som har opplevt samme problem?

 

Systeminfo: Bada 1.0.2 / XJH3

 

Opplevde noe lignende idag. Da jeg skulle ta i bruk telefonen ved å slå av låsen, var det ingen reaksjon. Det så ut som om telefonen var tom for strøm. Merkelig, siden jeg nettopp hadde fulladet den. Etter noe trykking på knappene på siden av telefonen, ble det liv i telefonen. Jeg måtte da taste inn pin-koden for å komme inn. Dette skjedde igjen senere på dagen. Mens telefonen var "død", prøvde jeg å ringe den fra en annen telefon. Etter lang tids taushet, kom jeg til mobilsvar. Dette virker ikke lovende - kanskje jeg må bytte den inn?

Det høres ut som at du har holdt av-knappen inne en stund - sikkert ved å ha den i lomma. Da restarter nemlig telefonen. Wave har nemlig en lite gjennomtenkt løsning der man kan restarte telefonen når av knappen holdes inne 8-10 sekunder, (se side 112 i manualen) Dette funker selv om tastelåsen er på. Utrolig upraktisk når du går med telefonen i lomma.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte "The Settlers HD" fra Samsung Apps, men jeg får feilmelding om at det ikke er nok minne på telefonen til å laste ned spillet.

 

Har sjekket alle minneinstillinger og satt de til "minnekort" men får fortsatt samme feilmelding. Minnekortet er på 8GB og 7GB er ledig. Spillet krever 200ish MB.

 

Har prøvd å laste ned via telefonen, men da blir den bare paused.

 

hjelp?

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte "The Settlers HD" fra Samsung Apps, men jeg får feilmelding om at det ikke er nok minne på telefonen til å laste ned spillet.

 

Har sjekket alle minneinstillinger og satt de til "minnekort" men får fortsatt samme feilmelding. Minnekortet er på 8GB og 7GB er ledig. Spillet krever 200ish MB.

 

Har prøvd å laste ned via telefonen, men da blir den bare paused.

 

hjelp?

Det er ikke installasjonen som er problemet? Sjekk Innstillinger - Programmer - Installasjonsinnstillinger, og at det er satt til Minnekort der? Hvis dette ikke hjelper så har jeg tidligere opplevd at en oppgradering av telefonen hjalp.

Lenke til kommentar

Det er ikke installasjonen som er problemet? Sjekk Innstillinger - Programmer - Installasjonsinnstillinger, og at det er satt til Minnekort der? Hvis dette ikke hjelper så har jeg tidligere opplevd at en oppgradering av telefonen hjalp.

 

Den er satt til minnekort, men Kies sier fortsatt at det er for lite minne.

 

Finnes ingen oppgraderinger for min telefon.

 

 

edit: Har prøvd en hard-reset, men det hjalp heller ikke.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Det er ikke installasjonen som er problemet? Sjekk Innstillinger - Programmer - Installasjonsinnstillinger, og at det er satt til Minnekort der? Hvis dette ikke hjelper så har jeg tidligere opplevd at en oppgradering av telefonen hjalp.

 

Den er satt til minnekort, men Kies sier fortsatt at det er for lite minne.

 

 

edit: Har prøvd en hard-reset, men det hjalp heller ikke.

Du har ikke for mange programmer kjørende samtidig da? Hold inne Meny-knappen til du får opp et eget vindu for kjørende programmer, så ser du hvilke som bruker minne nå (i tilfelle du ikke var klar over den).

Lenke til kommentar

Du har ikke for mange programmer kjørende samtidig da? Hold inne Meny-knappen til du får opp et eget vindu for kjørende programmer, så ser du hvilke som bruker minne nå (i tilfelle du ikke var klar over den).

 

Den var jeg ikke klar over :)

 

Jeg prøvde å installere rett etter hard-reset, så det skal ikke ha vært noen programmer kjørende.

Lenke til kommentar

Du har ikke for mange programmer kjørende samtidig da? Hold inne Meny-knappen til du får opp et eget vindu for kjørende programmer, så ser du hvilke som bruker minne nå (i tilfelle du ikke var klar over den).

 

Den var jeg ikke klar over :)

 

Jeg prøvde å installere rett etter hard-reset, så det skal ikke ha vært noen programmer kjørende.

Da har du jo lært noe nytt i det minste :-) Har dessverre ikke mer å komme med her, så vi får se om andre kan bidra med noe. Har søkt litt på forumet til Samsung uten å bli klokere, men ser at minneproblemer er en gjenganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...