Gå til innhold

Samsung S8500 Wave , 1 GHz, Super Amoled Skjerm ++++

Bacchus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøv å søke etter det via "smartsearch". Veldig grei søkemotor som kom med min mobil i alle fall.

Nøyaktig hvor det legger seg kommer jo litt ann på dine egne preferanser, men det pleier å legge seg etter eller annet seted i mappestrukturen under "My files/Mine filer"

Lenke til kommentar

Deezer legger seg under "Spill og diverse".

Noen som kan hjelpe med dette:

Jeg prøvde å laste ned tre widgets via. Samsung Apps på mobilen men alle ble "paused" halvveis og nekter å fortsette. Nå ligger det tre ubrukelige widget-ikoner på mobilen min som jeg ikke klarer å fjerne..

Noen tips?

Lenke til kommentar

Deezer legger seg under "Spill og diverse".

Noen som kan hjelpe med dette:

Jeg prøvde å laste ned tre widgets via. Samsung Apps på mobilen men alle ble "paused" halvveis og nekter å fortsette. Nå ligger det tre ubrukelige widget-ikoner på mobilen min som jeg ikke klarer å fjerne..

Noen tips?

Er det ikke bare å trykke på "Widget", oppe i venstre hjørne. da skal du kunne fjerne widgets som er på tlf.

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg får bare 60 tegn per sms. Noen som har vært borti det samme?

Jan Terje

Når du er inne i samtalelista(tror det heter det på norsk)

trykk blåprikket linje nederst. Velg Innstillinger(settings)---> Innstillinger for tekst(?)(Text settings) ---> Øverste linje Tekst støtte(?) (Character support) ---> Velg automatisk

Lenke til kommentar

Hei.

Jan Terje

trykk blåprikket linje nederst. Velg Innstillinger(settings)---> Innstillinger for tekst(?)(Text settings) ---> Øverste linje Tekst støtte(?) (Character support) ---> Velg automatisk

Takk for det. Kanskje du vet hvorfor jeg får 2 forskjellige skrive oppsett på sms. Går jeg inn på kontakt først kommer det med T9, men hvis jeg trykker meldinger kommer det uten.

På forhånd takk.

Lenke til kommentar

Hei.

Jan Terje

Takk for det. Kanskje du vet hvorfor jeg får 2 forskjellige skrive oppsett på sms. Går jeg inn på kontakt først kommer det med T9, men hvis jeg trykker meldinger kommer det uten.

På forhånd takk.

Er ikke sikker på hvorfor du får 2 forskjellige oppsett på SMS, men på fulltastaturet har du en liten globus du kan trykke på i 1 sek eller 2, for å få opp en liten meny der du kan skru av og på Predictive text(i engelsk meny) bare trykk på lysegrønt ikon så den blir mørkegrønn eller omvendt. Jeg har skrudd av alt av textgjenkjenning hos meg, og jeg husker ikke hvordan det opplevdes. Men vil anta at du får det til standard på begge ved å trykke den lille Globusen og aktivere evt deaktivere i begge.

grmps

Lenke til kommentar

Har hatt denne telefonen i ca. en uke og må si jeg synes det er en lekker sak. Skjermen er rett og slett fantastisk selv om den er litt liten for internettsurfing, men på den annen side er det greit at telefonen ikke er for stor. Tasting på skjermen fungerer kjempefint selv om jeg ikke er vant til touch fra før. Det er imidlertid noen få ting jeg lurer på som jeg håper noen har kan svare på.

Jeg har lyst å prøve navisasjon og har lest at Route66 skal være gratis tilgjengelig i 30 dager. Men når jeg går inn på www.66.com.samsung (som vist til i brukermanualen)så får jeg ingen informasjon om dette. Der er det kun betaling som gjelder. Er dette tilbudet tatt bort? Jeg har ikke så lyst å betale for Route66 hvis det kommer noe bedre tilgjengelig om noen måneder.

Ellers har jeg hatt problemer med at når jeg trykker internett-ikonet, så er det Youtube som kommer opp og jeg kommer ikke andre steder enn Youtube. Veldig irriterende - er dette en bugs?

Ellers får jeg i loggen ikke til å skille utgående og inngående samtaler/SMS'er. Noen som vet om dette er mulig?

Lenke til kommentar

Hei.

Jan Terje

På forhånd takk.

Er ikke sikker på hvorfor du får 2 forskjellige oppsett på SMS, men på fulltastaturet har du en liten globus du kan trykke på i 1 sek eller 2, for å få opp en liten meny der du kan skru av og på Predictive text(i engelsk meny) bare trykk på lysegrønt ikon så den blir mørkegrønn eller omvendt. Jeg har skrudd av alt av textgjenkjenning hos meg, og jeg husker ikke hvordan det opplevdes. Men vil anta at du får det til standard på begge ved å trykke den lille Globusen og aktivere evt deaktivere i begge.

grmps

Tittet litt nøyere og fant ut at forskjellen er når man legger inn hvem meldingen skal til. Da er forskjellen T9 blir til 0 og mellomrom blir til @. Ser ikke nytten med dette, men det er levelig:)

Endret av powderdays
Lenke til kommentar

Er det nå i november at Bada 1.2 blir lansert?

Edit: Ser det er en tråd for android homescreen/lockscreen. Tro om det er rom for en tråd for Bada? Kunne vært kjekt å delt erfaringer med apps, themes osv.

Edit 2: Legger ved to klokke-widgets jeg fant:

De er nesten helt identiske, men fortsatt litt forskjellige. Tror jeg liker nr. 2 best.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Jeg mener å ha sett skjerm-dumper der de har flere programikoner på hovedskjermen (over de tre vanlige)? Er dette nå mulig (eller har det hele tiden vært mulig på en eller annen måte)?

Forresten, hva er navnet på det Themet der, HellMate? Kule ikoner. :)

Lenke til kommentar

Har oppdaget et problem med telefonen min. Etter å ha virket upåklagelig i 4 måneder, var det plutselig ikke mulig å ringe med telefonen her om dagen. Innkommende anrop fikk beskjed om at telefonen var slått av, og når jeg prøvde å ringe ut fikk jeg melding i displayet om at dette ikke var mulig.

Problemet var løst etter at telefonen ble slått av/på.

Samme problem igjen i dag. Denne gangen var det bare å foreta et (mislykket) anrop ut, så virket alt som det skulle igjen.

Ikke mulig å se noe på telefonen. Alt annet ser ut til å virke som det skal. Noen som har opplevt samme problem?

Systeminfo: Bada 1.0.2 / XJH3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...