Gå til innhold

Samsung S8500 Wave , 1 GHz, Super Amoled Skjerm ++++


Bacchus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan synke kontakter på samme måten som kalender. Og du kan synke kalender og kontakter via facebook. Det jeg ikke liker med kalender fra facebook er at alle "events" du har invitasjon til kommer inn i kalenderen, selv om du ikke har svart på de, og bursdager kommer ikke inn i kalenderen :dontgetit:

Gah det var sykt irriterende. Noen måte jeg kan fjerne de eventene?

Lenke til kommentar

Du kan prøve å ta bort kalendersynkroniseringa med facebook. Men jeg mener å huske at jeg ikke fikk bort kalender-oppføringene uten å sletta facebook kontoen fra telefonen, for så å sette den opp på nytt. Det er kanskje en av de mest tåpelige funksjonene på telefonen. Hadde vert så mye bedre med fødselsdager.

Lenke til kommentar

http://www.facebook.com/topic.php?uid=6243987495&topic=14253#topic_top

 

Flere nevner i denne tråden Deezer, hva er det?

 

 

Deezer virker som en grei tjeneste for musikkstreaming, men ser ikke ut til å ha en gratisversjon for mobilbruk.

 

Edit: Jeg gjorde en hard-reset her om dagen for å prøve å få tilbake Palringo som fulgte med telefonen, men litt usikker på om firmware ble endret også.

 

Telefonen viser følgende firmware:

Bada: 1.0

1008102123_LIS_S8500CVJH1_TEN

 

Kies sier at det ikke finnes noen oppdateringer for min telefon.

Hvordan får jeg Bada 1.0.2?

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

gå til Deezer.com på mobilen din. Du vil komme direkte til nedlastingen av applikasjonen.

Og ja, det er java.

 

Jeg prøvde å laste ned tre widgets via. Samsung Apps på mobilen men alle ble "paused" halvveis og nekter å fortsette. Nå ligger det tre ubrukelige widget-ikoner på mobilen min som jeg ikke klarer å fjerne..

Noen tips?

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Er det virkelig ikke noen som kan svare på hvordan man får blåtann til å fungere på Wave?

Hva er det du ikke får til med blåtann?

 

Hvis du ikke får til å parre telefonen mot pc, si fra, så skal jeg prøve å lose deg gjennom med en liten guide senere.

 

Hvis du derimot har fått til å parre mobil mot pc følger 2 oppsett jeg bruker for å benytte blåtann.

 

Det finnes en snarvei til blåtann øverst midt på telefonen, markert med 2 streker. jeg får derimot ikke den til å virke med A2D2-profil

 

Jeg bruker et blåtann hodesett med A2D2profil;

1. Slå på hodesettet

2. Trykk på innstillinger

3. Trykk på tilkoblinger

4. Velg bluetooth

5. Trkk deretter på bluetoothnavnet slik at en grønn prikk begynner å lyse

6. Deretter søker den etter alle blåtannprofiler som finnes på telefonen

4. Velg hodesettet du vil koble til blåtannprofilen.

5. Da funker det hos meg.

 

Hvis du skal sende filer til pc må også pc gjøres klar til å motta fil.

1. Høyreklikk på blåtannikonet på pc og velg "recieve a file"

2. Send filen fra telefon

Lenke til kommentar

Det fungerte ikke mot pc-en jeg syntes det var merkelig da min Nokia E52 kommuniserte med en gang uten å gjøre noe som helst.

 

Jeg trodde det var bare å slå på blåtann som på Nokia telefonen men her var det da litt mer jobb men har nå søkt og de kommuniserer med hverandre så tusen takk for hjelpen :)

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...