Bjonski Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg hadde DB og VG pre-installert på min telefon. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg hadde DB og VG pre-installert på min telefon. Vet at mobiler fra Telenor, hadde dette. Men er mange her som har oppdatert firmware med f.eks Multiloader. da har man ikke disse lengre. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Etter 14 dager så kom min Wave tilbake fra oppdatering som gikk ræva. Vurderer å beholde den men hvorfor fungerer ikke Blåtann? Kjøpte en Nokia E52 i perioden den var borte og den kommuniserte med min pc uten prob.. Noen tips til dette? Jeg kommer aldri til å oppgradere den igjen da mitt motto nå er fungerer det så gi faen Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Fikk den berømmelige FOTA feilen når jeg skulle oppdatere via Kies her i stad. Noen som har peiling på hva jeg kan gjøre for å gjøre mobilen brukbar igjen? Har testet download mode, men Kies finner ikke mobilen. Edit: Enkleste blir vel å stikke innom Expert i morgen. Endret 31. oktober 2010 av Northern Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) De engelsktalende har et godt ordtak: If it's not broken, don't fix it Endret 31. oktober 2010 av Simen1 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hehe, hadde noen småfeil. Apps som ikke ville starte, og skurrete lyd. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 De engelsktalende har et godt ordtak: If it's not broken, don't fix it 1. If it's working: Don't fuck with it. 2. If it's not working: Did you fuck with it? 3. If you did fuck with it: don't tell anybody. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Noen som får til å bruke Social Hub med MSN? Uansett hva jeg prøver så finner jeg ikke noen mulighet for å legge til en MSN-konto. Har vært i kontakt med Netcom som sier dette er en sak for Samsung, men jeg har lest på nettet at dette er en sak for operatører. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Noen som får til å bruke Social Hub med MSN? Uansett hva jeg prøver så finner jeg ikke noen mulighet for å legge til en MSN-konto. Har vært i kontakt med Netcom som sier dette er en sak for Samsung, men jeg har lest på nettet at dette er en sak for operatører. Dette skal virke med bada 1.2, som kommer snart. Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Ryker garantien med Multiloader? Blir i alle fall 900 bortkastet penger... Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Thunderbird+Lightning+Google provider+Google calender+Exchange= SANT G E N I A L T! Kalender som er på internett, desktop og mobil. Totalt synket. Er det mulig å sette mobilen slik at den kun skal bruke trådløst internett? Altså ikke 3G og Edge osv osv. Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Æsj, får ikke kalenderen til å synke hvis jeg gjør en endring på mobilen. SÅ TEIT! Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Noen som får til å bruke Social Hub med MSN? Uansett hva jeg prøver så finner jeg ikke noen mulighet for å legge til en MSN-konto. Har vært i kontakt med Netcom som sier dette er en sak for Samsung, men jeg har lest på nettet at dette er en sak for operatører. Dette skal virke med bada 1.2, som kommer snart. Fikk svar fra Samsung i dag angående min henvendelse om Social Hub Premium og MSN. Hei Takk for din E-mail til Samsung Electronics Nordic. Social Hub Premium er ikke noe som er kommet til Norden. Det må da være for et annet land. Vi har ikke informasjon omdet vil komme eller når. Med vennlig hilsen Samsung support Lenke til kommentar
Photofil Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Æsj, får ikke kalenderen til å synke hvis jeg gjør en endring på mobilen. SÅ TEIT! Dette funker hos meg. Det er nok bare en innstilling, eller at du bruker en gammel firmware. Husk at alle nye oppføringer du lager på mobilen må lagres i Exchange kalenderen, og ikke "min kalender" Endrer du en avtale som er opprettet i en av de andre programmene så kan det bli en konflikt og da må du velge på telefonen hvordan den skal løses. "Behold element", eller "erstatt element på enheten". Valget får du i kalenderen, på Kalenderinnstillinger- synkronisering- Exchange (kan også gå dit via mine kontoer) Lenke til kommentar
maXini Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Er det mulig å sette mobilen slik at den kun skal bruke trådløst internett? Altså ikke 3G og Edge osv osv. Hver gang jeg bruker trådløst internett, skrur jeg på sånn offlinemodus, så skrur jeg på wifi. Men er ganske sikker på at den foretrekker wifi framfor 3G, edge nettverk osv. Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Æsj, får ikke kalenderen til å synke hvis jeg gjør en endring på mobilen. SÅ TEIT! Dette funker hos meg. Det er nok bare en innstilling, eller at du bruker en gammel firmware. Husk at alle nye oppføringer du lager på mobilen må lagres i Exchange kalenderen, og ikke "min kalender" Endrer du en avtale som er opprettet i en av de andre programmene så kan det bli en konflikt og da må du velge på telefonen hvordan den skal løses. "Behold element", eller "erstatt element på enheten". Valget får du i kalenderen, på Kalenderinnstillinger- synkronisering- Exchange (kan også gå dit via mine kontoer) Nice! Lenke til kommentar
Photofil Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Fikk du det til Kubjelle? Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Ja, det var som du sa at jeg må lage hendelsen i exchange-kalenderen. Lenke til kommentar
Photofil Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Du kan synke kontakter på samme måten som kalender. Og du kan synke kalender og kontakter via facebook. Det jeg ikke liker med kalender fra facebook er at alle "events" du har invitasjon til kommer inn i kalenderen, selv om du ikke har svart på de, og bursdager kommer ikke inn i kalenderen Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Ye, jeg har hentet kontakter fra facebook. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå