Gå til innhold

Samsung S8500 Wave , 1 GHz, Super Amoled Skjerm ++++


Bacchus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter 14 dager så kom min Wave tilbake fra oppdatering som gikk ræva. Vurderer å beholde den men hvorfor fungerer ikke Blåtann? Kjøpte en Nokia E52 i perioden den var borte og den kommuniserte med min pc uten prob.. Noen tips til dette? Jeg kommer aldri til å oppgradere den igjen da mitt motto nå er fungerer det så gi faen :)

Lenke til kommentar

Fikk den berømmelige FOTA feilen når jeg skulle oppdatere via Kies her i stad.

Noen som har peiling på hva jeg kan gjøre for å gjøre mobilen brukbar igjen?

 

Har testet download mode, men Kies finner ikke mobilen.

 

 

Edit: Enkleste blir vel å stikke innom Expert i morgen.

Endret av Northern
Lenke til kommentar

Noen som får til å bruke Social Hub med MSN?

Uansett hva jeg prøver så finner jeg ikke noen mulighet for å legge til en MSN-konto.

 

Har vært i kontakt med Netcom som sier dette er en sak for Samsung, men jeg har lest på nettet at dette er en sak for operatører.

Dette skal virke med bada 1.2, som kommer snart.

Lenke til kommentar

Noen som får til å bruke Social Hub med MSN?

Uansett hva jeg prøver så finner jeg ikke noen mulighet for å legge til en MSN-konto.

 

Har vært i kontakt med Netcom som sier dette er en sak for Samsung, men jeg har lest på nettet at dette er en sak for operatører.

Dette skal virke med bada 1.2, som kommer snart.

 

Fikk svar fra Samsung i dag angående min henvendelse om Social Hub Premium og MSN.

Hei

 

Takk for din E-mail til Samsung Electronics Nordic.

 

Social Hub Premium er ikke noe som er kommet til Norden. Det må da være

for et annet land. Vi har ikke informasjon omdet vil komme eller når.

 

 

 

Med vennlig hilsen

Samsung support

Lenke til kommentar

Æsj, får ikke kalenderen til å synke hvis jeg gjør en endring på mobilen. SÅ TEIT!

 

Dette funker hos meg. Det er nok bare en innstilling, eller at du bruker en gammel firmware. Husk at alle nye oppføringer du lager på mobilen må lagres i Exchange kalenderen, og ikke "min kalender"

Endrer du en avtale som er opprettet i en av de andre programmene så kan det bli en konflikt og da må du velge på telefonen hvordan den skal løses. "Behold element", eller "erstatt element på enheten". Valget får du i kalenderen, på Kalenderinnstillinger- synkronisering- Exchange (kan også gå dit via mine kontoer)

Lenke til kommentar

Er det mulig å sette mobilen slik at den kun skal bruke trådløst internett? Altså ikke 3G og Edge osv osv.

 

Hver gang jeg bruker trådløst internett, skrur jeg på sånn offlinemodus, så skrur jeg på wifi.

Men er ganske sikker på at den foretrekker wifi framfor 3G, edge nettverk osv.

Lenke til kommentar

Æsj, får ikke kalenderen til å synke hvis jeg gjør en endring på mobilen. SÅ TEIT!

 

Dette funker hos meg. Det er nok bare en innstilling, eller at du bruker en gammel firmware. Husk at alle nye oppføringer du lager på mobilen må lagres i Exchange kalenderen, og ikke "min kalender"

Endrer du en avtale som er opprettet i en av de andre programmene så kan det bli en konflikt og da må du velge på telefonen hvordan den skal løses. "Behold element", eller "erstatt element på enheten". Valget får du i kalenderen, på Kalenderinnstillinger- synkronisering- Exchange (kan også gå dit via mine kontoer)

Nice!

Lenke til kommentar

Du kan synke kontakter på samme måten som kalender. Og du kan synke kalender og kontakter via facebook. Det jeg ikke liker med kalender fra facebook er at alle "events" du har invitasjon til kommer inn i kalenderen, selv om du ikke har svart på de, og bursdager kommer ikke inn i kalenderen :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...