Loukomalada Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Her er noen bilder med endel hvitt i som jeg har tatt nå. beklager om det var vanskeligt å forstå meg Det er ikke kamera som var problemet. Men skjermen på mobilen når den viser mye hvit, så var det et rødt skjær over skjermen der det skulle vert helt hvit Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Her er noen bilder med endel hvitt i som jeg har tatt nå. beklager om det var vanskeligt å forstå meg Det er ikke kamera som var problemet. Men skjermen på mobilen når den viser mye hvit, så var det et rødt skjær over skjermen der det skulle vert helt hvit Ok sånn sett vel det problemet er ikke tilstedte her må ha vært noe med den du kikket på Elkjøp Endret 11. juni 2010 av Jada-jada Lenke til kommentar
Loukomalada Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Her er noen bilder med endel hvitt i som jeg har tatt nå. beklager om det var vanskeligt å forstå meg Det er ikke kamera som var problemet. Men skjermen på mobilen når den viser mye hvit, så var det et rødt skjær over skjermen der det skulle vert helt hvit Ok sånn sett vel det problemet er ikke tilstedte her må ha vært noe med den du kikket på Elkjøp Hørest bra ut!, blei litt redd når eg testa den Lenke til kommentar
G Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Er det noen brukbare beskyttelsesvesker på markedet til akkurat denne telefonen? Er telefonen "kjemisk ren" for smileys? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Er det noen brukbare beskyttelsesvesker på markedet til akkurat denne telefonen? Er telefonen "kjemisk ren" for smileys? Ja det er sikkert vesker det finnes jo drøssevis med universale og kommer sikkert noen skreddersydde også. Smileys da må du nok klare deg med disse to Lenke til kommentar
Bacchus Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Wave test fra Mobili Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Wave test fra Mobili De tar opp noe jeg setter stor pris på at skjermen har antigrise-teknologi som gjør den utrolig enkel å holde fettfri samt fingeravtrykk fester seg slett ikke så lett (i love it) Lenke til kommentar
G Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Vet ikke helt hva jeg er på let etter av beskyttelse til den. Kanskje noe sånn kalkulatoretui som har foldeark foran skjermen, eller sånn gummi Iphone har fått. Eller noe helt annet, er åpen for forslag. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Vet ikke helt hva jeg er på let etter av beskyttelse til den. Kanskje noe sånn kalkulatoretui som har foldeark foran skjermen, eller sånn gummi Iphone har fått. Eller noe helt annet, er åpen for forslag. Ja den er verdt et etui for dette er et smykke Jeg har alltid telefonen min alene i en jakkelomme da blir de aldri skadet eller får riper så jeg klarer meg nok uten men søk litt og post hva du finner.. Lenke til kommentar
Bacchus Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Veske ala dette ? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Veske ala dette ? Der ja den er praktisk og lekker 120,- pluss noe frakt. Endret 11. juni 2010 av Jada-jada Lenke til kommentar
G Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Det der var kanskje noe å sjekke. Ikke vond pris heller. Håper å se ett par alternativer før jeg bestemmer meg for hva det måtte bli. Lenke til kommentar
Just-Me Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Kjøpte meg Sony E mini jeg var godt fornøyd helt til min venninne kommer med denne da ble jeg bare forelsket med en gang Det er seriøst den vakreste sexy mobilen jeg har sett så nå går minin i retur og jeg må bare ha WAVE. Spørsmål? Jeg er åpen for nytt abn og lurer egentlig hvem jeg skal velge? Min favoritt er Chess da man får telefonen til fin pris, fri frakt og ikke en krone i renter på 12 mnd avdrag men finnes det noen bedre abn? https://webshop.chess.no/mobiltelefoner/samsung/samsung-s8500-wave Endret 11. juni 2010 av Just-Me Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Er nok det beste tilbudet, da får du bare velge et abn som passer for deg og utvalget deres er jo veldig bra. Lykke til med Wave GLED DEG Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Dobbel dobbel. Endret 12. juni 2010 av Jada-jada Lenke til kommentar
Just-Me Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Er nok det beste tilbudet, da får du bare velge et abn som passer for deg og utvalget deres er jo veldig bra. Lykke til med Wave GLED DEG Da har jeg bestilt Wave og nå gleder jeg meg skikkelig Valgte ChessOn 10t det koster 250,- i mnd og da kan jeg ringe i 10 timer før det koster meg noe så det dekker mitt behov. Fikk med Twilight Dvd også det var jo hyggelig av de Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Noen som har hatt tid til å surfe gjennom det som er av apps og spill som kan anbefale noe? Har tittet litt gjennom, men fikk opp veldig mye på svensk.. Alle menyene og slikt er på norsk, men får opp veldig mange svenske apps og når jeg skulle ordne meg en samsung konto gjennom telefonen så var også brukeravtalen på svensk. Noe galt eller er bare samsung på latsiden? Endret 12. juni 2010 av Nwader Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Noen som har hatt tid til å surfe gjennom det som er av apps og spill som kan anbefale noe? Har tittet litt gjennom, men fikk opp veldig mye på svensk.. Alle menyene og slikt er på norsk, men får opp veldig mange svenske apps og når jeg skulle ordne meg en samsung konto gjennom telefonen så var også brukeravtalen på svensk. Noe galt eller er bare samsung på latsiden? Jeg har kikket litt men er i grunn ikke så opptatt av aps da jeg syntes telefonen har hva jeg trenger. Jeg får opp Engelsk og du Svensk så trolig ikke noe å bekymre seg for.. Det ligger faktisk noen bra spill der men jeg venter på mitt minnekort før jeg laster disse ned. Det er jo i grunn bare å prøve hva du måtte ønske og liker du det ikke så er det jo bare å slette de Er nok det beste tilbudet, da får du bare velge et abn som passer for deg og utvalget deres er jo veldig bra. Lykke til med Wave GLED DEG Da har jeg bestilt Wave og nå gleder jeg meg skikkelig Valgte ChessOn 10t det koster 250,- i mnd og da kan jeg ringe i 10 timer før det koster meg noe så det dekker mitt behov. Fikk med Twilight Dvd også det var jo hyggelig av de Fint tilbud og fint abn så da er det bare å se frem til du får postlappen om henting Lenke til kommentar
G Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Jeg kunne tenket meg en Skype-applikasjon, eventuellt Fring. Fant ikke S8500 hos Fring per i dag. Endret 12. juni 2010 av G Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Slettet. Endret 12. juni 2010 av Jada-jada Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå