kans Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg lurer på hvor mange av brukerene her klasifiserer seg selv som nerder ?? Eller blir klasifisert av andre som nerd uten at du føler du er det selv? Hva er egentlig en nerd? hvordan klasifiserer du en nerd og hva er forskjellen mellom en nerd og en geek ?? Selv så er jeg nerd, kan endel om data ( Hardware, endels software ) Bygd egen maskin flere ganger, loker ofte på " Hardware.no " leser på pc deler osv. Men elsker og være ute, opp på fjellet en uke ? Ja takk ! være med kjæresten ? Helst det og ja men igjen , har ikke noe mot og sitte en hel dag og spille , se på film og loker på nettet. vær ærlig og si hva du er og mener ! Lenke til kommentar
Teac Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jepp. Jeg er Geek/Nerd. Betyr vell ikke så mye mer enn at jeg kan mye mer om data ol. en folk flest. Jeg tror du får dette kvalitetsstempelet(?) når venner, familie og foreldre til venner ringer deg når de trenger hjelp til pc og diverse elektronikk Lenke til kommentar
kans Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Jepp. Jeg er Geek/Nerd. Betyr vell ikke så mye mer enn at jeg kan mye mer om data ol. en folk flest. Jeg tror du får dette kvalitetsstempelet(?) når venner, familie og foreldre til venner ringer deg når de trenger hjelp til pc og diverse elektronikk Så er man ikke nerd, hvis man spiller mye konsollspill ? som xbox. Kvalitetstempel ! likte det anser det som praktisk og være nerd jeg Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Tror nok jeg faller innenfor den kategorien der ja På en annen side synes jeg bare at det er positivt Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Urbandictionary: A nerd is a person who is intensely interested in a particular hobby or topic. Man kan vel si at jeg er veldig interessert i data og nesten alt av elektronikk, så det blir vel et ja fra meg.. Endret 14. februar 2010 av Oysteinkn Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Blir nerd på meg ja... Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jupp får den kommentaren fra Chatroulette... 2 Lenke til kommentar
kans Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Tror nok jeg faller innenfor den kategorien der ja På en annen side synes jeg bare at det er positivt Hvilken kategori ? den som spiller mye konsoll spill eller data ?? Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Tror nok jeg faller innenfor den kategorien der ja På en annen side synes jeg bare at det er positivt Hvilken kategori ? den som spiller mye konsoll spill eller data ?? Data Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Data, men syntes ikke man kan kalle seg nerd om man bare spiller... Endret 14. februar 2010 av Kakeshoma Lenke til kommentar
SuperRipper Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg tok en enkel test: Lenke til kommentar
teaman Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Klart datanerd/geek. Men jeg vil ikke si at en som spiller mye konsoll er en nerd, i og med at såpass mange nå om dagen har konsoll som de spiller på. Og jeg syns en nerd må ha over middels kunnskaper om hvordan tingen de holder på med fungerer. Hvilket mange av de som spiller mye konsolspill ikke kan. Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Urbandictionary:A nerd is a person who is intensely interested in a particular hobby or topic. Altså er en nerd en som er veldig intressert innenfor en spesifikk hobby, altså kan man i grunn være nerd i svømming Jeg er nok hva man kaller nerd, men gjør jo andre ting også =) Wikipedia:Geek er slang for en person med sterk binding til et fagområde, ofte i form av en nerd hvis det er snakk om en it-geek. Der er forskjellen, geek er mer vår del av ordet nerd.. Lenke til kommentar
kans Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Klart datanerd/geek. Men jeg vil ikke si at en som spiller mye konsoll er en nerd, i og med at såpass mange nå om dagen har konsoll som de spiller på. Og jeg syns en nerd må ha over middels kunnskaper om hvordan tingen de holder på med fungerer. Hvilket mange av de som spiller mye konsolspill ikke kan. Er det jeg og tenker, men er det bare jeg som synes det er rart at det blir klasifisert som kult og spille mye kosnoll men med engang du spiller pc spill så er du nerd, har fler venner som ikke har pc kunnskaper men spiller endel pce spill og får nerd ordet slengt etter seg hele tia. Og gjerne av folk som spiller mye konsoll :s Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Vel... De fleste som spiller konsoll tror jo også at PS3/360 har bedere grafikk enn PC spill osv... Så jeg vil klassifisere dem som rare, og ignorante Lenke til kommentar
kans Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Vel... De fleste som spiller konsoll tror jo også at PS3/360 har bedere grafikk enn PC spill osv...Så jeg vil klassifisere dem som rare, og ignorante Ville også putta uvitene der og , men ja må nesten si meg enig. føler at ordet nerd blir misbrukt og slenngt altfor lett rundt.. Teit.. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Kan du lett programmering, løse en rubiks kube og har en egen pc kun for testing av linuxdistroer er du en nerd, Ergo er jeg en nerd. Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Et PC spill sin grafikk blir jo i grunn bestemt av hvilke hardware av en PC du har, så man kan jo ha dårligere grafikk på PC enn xbox/PS3.. but point taken =) Lenke til kommentar
kans Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Et PC spill sin grafikk blir jo i grunn bestemt av hvilke hardware av en PC du har, så man kan jo ha dårligere grafikk på PC enn xbox/PS3.. but point taken =) Men spiller du mye pc, og er nerd så har du en bra pc med godt grafikk kort Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Men spiller du mye pc, og er nerd så har du en bra pc med godt grafikk kort Det er veldig sant xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå