Footy Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hei! Klarte å slenge mobilen min i vaskemaskinen, utrolig nok har jeg fått delvis kontakt med den men klarer ikke synkronisere uten å installere drivere på pc'en (Vista finner de ikke). Har prøvd å google, men det eneste jeg finner er rapidshare sider som skal ha meg til å betale 10$ for å laste ned en 180kb stpr fil.. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hei!Klarte å slenge mobilen min i vaskemaskinen, utrolig nok har jeg fått delvis kontakt med den men klarer ikke synkronisere uten å installere drivere på pc'en (Vista finner de ikke). Har prøvd å google, men det eneste jeg finner er rapidshare sider som skal ha meg til å betale 10$ for å laste ned en 180kb stpr fil.. Noen som kan hjelpe? Har du prøvd på SonyEricsson.com Lenke til kommentar
Footy Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 hehe, ja. Men de har fjernet driverne til den mobilen. tydligvis for gammel elle rnoe... Men jeg løste det ved å synco over bluetooth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå