adiabatic Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Heisann, Ønsker å få tilbakemelding - Hva ser dere som et forbedringspotensiale på min hjemmeside? Dere står fritt til å kommentere, men vi holder oss til konstruktiv kritikk. Gjerne sett opp hva som er bra og hva som ikke er bra. All svar mottas med stor takk:) Siden det gjelder er; http://www.magnusson.as/ //Morten EDIT: Leif Endret 14. februar 2010 av adiabatic Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Det var lett å finne fram og fargene var ok. Fant ikke noe jeg synes manglet Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Jeg har en 22" widescreen skjerm og jeg får sidescroll på siden din, Da må det være bra mye sidescroll på mindre skjermer. Og det er jo ikke noe poeng i å ha sidescroll når det bare er bakgrunnen man får se mer av ved å scrolle. Det er unødvendig og ser litt stygt ut syns nå jeg. Ellers er det en fin og oversiktlig side. EDIT: Denne tråden hører vel egentlig hjemme her. Endret 14. februar 2010 av Oysteinkn Lenke til kommentar
adiabatic Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg har en 22" widescreen skjerm og jeg får sidescroll på siden din, Da må det være bra mye sidescroll på mindre skjermer. Og det er jo ikke noe poeng i å ha sidescroll når det bare er bakgrunnen man får se mer av ved å scrolle. Det er unødvendig og ser litt stygt ut syns nå jeg. Ellers er det en fin og oversiktlig side. EDIT: Denne tråden hører vel egentlig hjemme her. hmm... Interessant! Hvilken nettleser bruker du? Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) FireFox Endret 14. februar 2010 av Oysteinkn Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Får sidescroll i Opera også, selv om alt innholdet vises uansett. Lenke til kommentar
adiabatic Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Får sidescroll i Opera også, selv om alt innholdet vises uansett. aha... Det gjør jeg også, men siden er midtstilt og jeg trenger ikke å bruke den. Er dere tvunget til å bruke sidescrollen pga. av at siden vises i større format enn hva skjermen klarer å vise? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Får også sidescrolling, og jeg ser fint hele siden , det kan være bakgrunnsbildet? Lenke til kommentar
adiabatic Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Får også sidescrolling, og jeg ser fint hele siden , det kan være bakgrunnsbildet? Heisann, jeg må undersøke det litt nærmere. Er det slik at sidescrollingen er irriterende? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Det eneste jeg kan pirke på er at jeg synes navigeringen på toppen burde hatt en litt rundere look. Endret 14. februar 2010 av Sondre Lenke til kommentar
adiabatic Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Det eneste jeg kan pirke på er at jeg synes navigeringen på toppen burde hatt en litt rundere look. Ok, en mer smooth look på knappene altså. Hva synes dere om å ha kategoriene nede på siden vs å ha de på toppen? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hm. Jeg har også sidescroll (Opera), men scroller bare ut til et stort grått område, altså er det ikke noe problem for brukervennligheten. Det eneste jeg kan pirke på er at det står en del engelsk på forsiden (eks. "Latest articles) som bør fikses. Ellers var alt flott! Lenke til kommentar
adiabatic Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Hm. Jeg har også sidescroll (Opera), men scroller bare ut til et stort grått område, altså er det ikke noe problem for brukervennligheten. Det eneste jeg kan pirke på er at det står en del engelsk på forsiden (eks. "Latest articles) som bør fikses. Ellers var alt flott! Enig! Må prøve å få det over til norsk... Det der med scrollingen burde også ha blitt fikset. Er det noen som vet hva som kan være årsaken? Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Bakgrunnsbildet eller at du har satt "width:" til ett eller annet ganske så høyt under "body" i CSSen. Noen andre årsaker kommer jeg ikke på atm.. EDIT: Skriveleif. EDIT2: Sjekket kildekoden, du har ikke gjort det jeg nevnte ovenfor, men du har laget siden med Wordpress Endret 14. februar 2010 av Oysteinkn Lenke til kommentar
adiabatic Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Bakgrunnsbildet eller at du har satt "width:" til ett eller annet ganske så høyt under "body" i CSSen. Noen andre årsaker kommer jeg ikke på atm.. EDIT: Skriveleif. EDIT2: Sjekket kildekoden, du har ikke gjort det jeg nevnte ovenfor, men du har laget siden med Wordpress Det stemmer det:). Takk for fin tilbakemelding og engasjement. //Morten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå