Staler Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Har en Dell Latitude D630 Har Intel PROset/Wierless wifi Når jeg starter får jeg følgende melding: Feil.bmp Etter dette må jeg gå inn på kontrollpanel og administrative verktøy Der går jeg inn på Tjenester. Her må jeg finne fram til DHCP-client og starte denne. Etter det kommer jeg på nett. Feil_2.bmp Noen som vet om den første feilmeldingen har noe med dette å gjøre? Hvordan kan jeg få DHCP-client til å starte automatisk? Lenke til kommentar
larrylu Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Har en Dell Latitude D630 Har Intel PROset/Wierless wifi Når jeg starter får jeg følgende melding: Feil.bmp Etter dette må jeg gå inn på kontrollpanel og administrative verktøy Der går jeg inn på Tjenester. Her må jeg finne fram til DHCP-client og starte denne. Etter det kommer jeg på nett. Feil_2.bmp Noen som vet om den første feilmeldingen har noe med dette å gjøre? Hvordan kan jeg få DHCP-client til å starte automatisk? prøvd å installere flere drivere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå