nexus555 Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Kom med dine favoritter i alle prisklasser. Jeg trenger tips! Endret 14. februar 2010 av matsemann94 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Noen windbreakere til og fra tennis/golf/trening. Trench og uniformsinspirerte jakker til skole og butikk. Blazere til butikk og fest. Føler jeg har glemt noe, men noen andre får plinge det opp. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Tenker jeg skal gå for en Nike Windrunner og en peacoat-lignende jakke på H&M til våren hvertfall. Har lyst til å prøve å bruke blazere litt oftere også. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Quilted barbour-jakker. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 og en peacoat-lignende jakke på H&M til våren hvertfall. Prøvde den i dag, ble ikke helt overbevist. Mulig jeg prøvde den i en størrelse for liten, men hadde ikke tid til å prøve str 50 da jeg allerede var sent ute for å nå bussen, hehe. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Prøvde den i 48, og den satt som et skudd. Perfekt lengde og passform. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Prøvde den i 48 jeg også, var nok litt kort. Fikk ikke prøvd den i 50 så vet ikke hvor stor forskjell det er i størrelsene. Hadde den bare i navy og grå, ville helst hatt den i beige da jeg alt har en vårjakke i navy. Likte denne: http://uk.burberry.com/fcp/product/clothin...ategoryurl=true Endret 15. februar 2010 av AnewZ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Hva vil du si var kort da? Den jeg prøvde var et par centimeter lengre enn cardiganen min, og jeg synes det så ut til å være en grei lengre. Er 175 cm høy btw. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Ikke langt under beltespennen Jeg er nok noen centimeter høyere enn deg da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Anewz: Likte den, men den kostet jo en del. Hadde heller gått for en klassisk trench fra burberry i stedet, dersom jeg først skulle ut med så mye. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Ikke langt under beltespennen Jeg er nok noen centimeter høyere enn deg da. Kan nok stemme det ja. Cardiganen min dekket akkurat beltespennen, og jakka var da som sagt noe lengre enn det. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Man kan kjøpe to av den jakken jeg kjøpte + en ny skjorte for prisen av en trench fra Burberry da, bare så det er sagt. Men ja, finnes nok mye rimeligere og bedre alternativer. Men linket bare en jakke jeg likte! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Så bra ut den Burberry -peacoaten, men ikke noe jeg ville brukt på våren eller sommeren. Så litt for "vinter" ut til det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Man kan kjøpe to av den jakken jeg kjøpte + en ny skjorte for prisen av en trench fra Burberry da, bare så det er sagt. Men ja, finnes nok mye rimeligere og bedre alternativer. Men linket bare en jakke jeg likte! Jeg leste _veldig feil_ og klarte å tolke det dithen at det var noe du vurderte å kjøpe. Veldig pen jakke ja, men ikke førsteprioritet Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Quilted barbour-jakker. Støtter den! Kjøpte en i New York her om dagen. Samme modell som du har, Fredrik. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Quilted barbour-jakker. Kom uheldigvis over slike i Newcastle i vinter. Sikkert det man burde gå for om sosialklientlooken kommer tilbake. Forøvrig spyr jeg neste gang jeg ser en losjakke. Spontant. "Harru' en tier til en kopp kaffe?" Endret 16. februar 2010 av Lilac1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Jeg kan ikke helt se likheten med sosialklientene jeg pleier å se rundt om i byen, men kanskje du bor på et sted med usedvanlig velstående sosialklienter... Endret 16. februar 2010 av fkm Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Ahh skal bli så godt med sommer Vet ikke hvilken sommerjakke jeg skal kjøpe meg , kom med flere forslag Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Noen windbreakere til og fra tennis/golf/trening. Dette er et must hos meg. De fungerer også utmerket til båtturer i skjærgården når det er litt ekstra surt i luften. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Quilted barbour-jakker. Forøvrig spyr jeg neste gang jeg ser en losjakke. Spontant. Så, hva liker du egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå