Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama ikke vil suge (oral sex)

Gjest Guest_kaka_*

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-156616

Regner med dere som ikke vil suge typen heller ikke vil få oralsex av typen da?

Hvorfor det, om de liker å bli slikket og mannen deres elsker det?

Hva er pointet med å ikke ville la seg slikke da?

Jeg personlig kunne aldri hatt et forhold der jeg ikke fikk suge mannen. Det er virkelig noe jeg elsker!

Selv om han ikke har villet slikke meg, hadde jeg definitivt ikke kuttet ut å suge han :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest anonym:jente

Ser nå at posten er forholdsvis død, med kommer likevel med ett innspill.

Jeg og typen min har et veldig godt sexliv(sex omtrent daglig), og vi er begge fornøyde(i allefall virker det absolutt slik både på samtaler vi har, og i sengen).

Men, for å komme til det vesentlige i denne tråden: Suging.

Jeg suger ikke.

Og jeg har fortalt han det tydelig, og begrunnet det(har hatt opplevelser i forhold til penis tidligere, som gjør at jeg er veldig utrygg. er også direkte ukomfortabel med å ronke folk) , og han har sagt det er helt ok. Selv om han nesten hver gang vi har sex spør om jeg vil suge han.. Og jeg blir litt lei meg hver gang han spør (les: dårlig samvittighet) for jeg vil jo virkelig ikke skuffe han, men jeg takler ikke tanken på å suge.. Ikke enda.

Jeg er absolutt villig til å prøve, og ønsker virkelig å komme over denne 'frykten' min..

Men jeg tåler ikke tanken på å bli presset til noe, og er nesten mere redd for det enn å suge. Ved nærmere ettertanke er det ikke å suge som er noe problem tror jeg, det er å bli tvunget/presset til å gjøre ting jeg ikke selv er komfortabel med.

Noen av dere som syns jeg er urimelig som 'krever min tid'?

Hvordan hadde dere taklet denne situasjonen?

(Beklager evt feil i innlegg etc, aldri postet noe på denne siden før)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har også ei kone som ikke suger, vi er begge i 40 åra og har vel et sunt forhold til sex tror vi. Som menn flest skulle jeg ønske hun ville suge men vi har diskutert det og hun vil ikke. Et sexliv som en av partene ikke liker er vel strengt tatt en ego-greie, så jeg vil hverken tvinge henne eller mase. Hele greia blir fort ganske negativ om jeg hele tiden maser om noe jeg vet hun har dårlig samvittighet for at hun ikke vil/kan, derfor må det væres lik at et nei er et nei.

Om hun tente på at jeg hadde sex med en annen mann, noe som ikke tenner meg, så ville jeg blitt ganske grinete om hun fortsatte å mase. Joda, noen vil selvsagt argumentere med at man ikke kan sammenligne det å suge som er en "basic ting" med bifil sex, men poenget er at det er noe den ene parten ikke vil, og det må man ha respekt for !

Lenke til kommentar
Gjest mann 33

Selvsagt skal man ikke tvinge noen til noe de ikke vil. Det har heller ikke vært poenget mitt. At noen ikke vil suge, slikke, ronke, whatever er opp til de. Sier bare at det er en såpass viktig del for meg at jeg ikke er villig til å leve uten det. Vet mange kanskje vil si at: men er man glad nok i noen så overser man jo slike ting.. Mulig det, men sex er noe man som regel har ganske tidlig i ett forhold, å hvis jeg da ikke får det jeg er ute etter så er rett å slett ikke dette er forhold jeg er ute etter å gå dypere inn i.

Man skal ikke tvinges til noe man ikke liker, men jeg gidder heller ikke tvinges til å være i ett forhold jeg ikke trives i.

Lenke til kommentar

1- vær barbert nedentil...

Oralsex vil jeg si er ett utrolig viktig ledd i ett sexliv. Selvfølgelig, vil hun ikke så vil hun ikke. Men En gutt har ofte lyst på en liten blowjob og funker utrolig dårlig uten. Sex skal være litt vilt for de som liker det, og litt rolig for de som liker et. Finn deres sex som dere begge nyter best og om det ikke er noen. Vel da har dere ett problem.

Personlig har jeg hatt en dame selv som ikke var så glad i det. Og det ble veeeeldig kjedelig. Hun nye er en gud og jeg verdsetter henne 3 ganger så høyt ;)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Dere har vært sammen i tre måneder, står det. Ikke noe å bekymre seg over. :)

Personlig kan jeg si det slik at denne type sex er noe jeg foretrekker utenom det "regelmessige", om du kjønner. Når jenten gir oralsex, liker jeg at det er en del av "leken", forspillet eller lignende. Det er liksom litt "kinky", og er overhodet ikke noe man trenger å gjøre hver gang.

Men jeg liker å gi mer enn jeg liker å få, akkurat på det punktet, så der kan det være at jeg er annerledes enn mange andre.

Lenke til kommentar

Jeg har vært i forhold i 3 år, og får ikke lov av kjæresten til å slikke eller bli sugd. Litt kjedelig egentlig siden dette er en stor fantasi for meg. Har prøvd å ta det opp men hun nekter, hva skal man gjøre?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Du sier du har prøvd å ta det opp, vil hun ikke snakke om det i det hele tatt?

Vet du om hun har prøvd tidligere? Kanskje hun føler seg usikker, er redd for å gjøre feil, ikke er 100% fornøyd med sin egen kropp?

Har du tatt det opp "i senga" eller i en annen situasjon? Prøv å snakk om det mens dere sitter i sofaen og ser tv en gang, blir kanskje mer ufarlig da. Dete r lite sannsynlig hun føler seg i en presset situasjon med Dagsrevyen i bakgrunnen.

Liker hun ellers at du tar på henne og fingrer, eller er kyssing forbeholdt lepper og kinn og sex stortsett bare penetrering? Da kan du jo evnt. prøve deg litt fram, kysse henne lenger ned, men ikke gå for langt, og så se om hun blir tryggere etterhvert, så kan det hende du får lov til å slikke etterhvert. Ta en lang dusj sammen, såpe hverandre inn.. Gjøre litt forskjellig som innebærer mye nærkontakt, men ikke nødvendigvis sex. Dette vil kunne funke hvis det er usikkerhet rundt egen kropp. Har hun prøvd før og har dårlig erfaring rundt det er det nok litt vanskeligere.

Lenke til kommentar

Jeg har vært i forhold i 3 år, og får ikke lov av kjæresten til å slikke eller bli sugd. Litt kjedelig egentlig siden dette er en stor fantasi for meg. Har prøvd å ta det opp men hun nekter, hva skal man gjøre?

Godta det eller finne seg ei dame som suger, hvis det er viktigst.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...