Eplefe Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Hva hvis han ble lam fra livet og ned, inkludert pikken? Da er det plutselig ikke så veldig mye sååååå morsomt og sååååå deilig man kan finne på. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Uansett, så bør man ideelt sett være sammen med noen man klikker med seksuellt sett. Det gjør alt mye lettere og bedre. Et mangelfullt sexliv kan ødelegge mye. Lenke til kommentar
Gjest jente18 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Har du vist henne at du virkelig liker det hun gjør? Kjæresten min turte jeg maks å gjøre det på i sikkert 30 sek.... Han ble jo ganske frustrert, men jeg turte rett og slett ikke mer og følte meg bare dum som "sikkert ikke fikk det til". Men en gang kom jeg til han når jeg hadde drukket endel, turte jo såklart mye mer og holdt på til han kom. Dagen etter fortalte han meg hvor sinnsykt deilig det var, og hvor flink han syntes jeg var. Etter dette har jeg fortsatt, nå syntes jeg egentlig at det er veldig greit, jeg merker veldig godt at han liker det jeg gjør. ikke missforstå, mener ikke at du skal sjenke dama de:P Men om du viser og sier hvor mye du liker det, så kan det hende hun fortsetter:) Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Hva hvis han ble lam fra livet og ned, inkludert pikken? Da er det plutselig ikke så veldig mye sååååå morsomt og sååååå deilig man kan finne på. hadde klart meg uten sex jeg (for de som ikke tror meg...synd for dere) nei er ikke mye morsomt man kan gjøre som lam. men jeg hadde ihvertfall ikke slått opp jeg da Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Det er bra du hadde klart deg uten sex. Jeg respekterer deg for det. Klarer du å respektere dem som ikke hadde klart det? 1 Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Det er bra du hadde klart deg uten sex. Jeg respekterer deg for det. Klarer du å respektere dem som ikke hadde klart det? jada...men jeg stusser forde at de slår opp pga en ting de ikke klarer seg.... jeg elsker deg over alt på jord men jeg slår opp forde du ikke vil suge pikken min.... ja det stusser jeg over:P Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Jeg slår ikke opp fordi du ikke vil gå ned på meg. Det er en mer prinsippiell ting enn som så. Jeg slår opp med deg fordi du er ganske annerledes enn meg på en av de adferdsmåtene som, for meg, betyr en del. Lik som jeg aldri kunne vært sammen med en jente som smører foundation i ansiktet som delhobby, eller en jente som har en pessimistisk holdning til all form for sport. En jente som ikke liker å kose seg med, etter min mening, smakfull mat.. Hun er ikke høyt på ønskelisten. Det er noen få ting man ønsker at skal klaffe i et forhold, for meg er det ikke mange, men jeg må holde meg til de få jeg har. Noe annet ville være å "slå seg til ro med det middelmådige" når det er noe annet man søker. Nå er ikke jeg så veldig opptatt av at akkurat jenten skal bruke munnen, personlig foretrekker jeg å bruke min egen tunge mye mer. Men jeg kan fullt ut forstå dette synet; er ikke en jente attraktiv for deg, så vil man naturligvis ikke fortsette i et forhold med henne. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Brudd på regler for gjesteposting har ført til noen slettede innlegg. I tillegg er det særdeles lite lurt som gjest å forsøke å være 2 ulike personer samtidig, det finner vi nemlig ut av. Anbefaler gjesten å registrere seg for å være med i videre debatt, det er 100% gratis, og mye mer morsomt enn å poste som gjest. Ikke kommenter dette innlegget, send meg heller en PM om det skulle være noe. Lenke til kommentar
Penance Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg var ingen fan av å gi oralsex tidligere, men med en tålmodig partner som lot meg prøve meg fram i eget tempo uten mas, begynte jeg å like det. Han har latt meg ta initiativ til å prøve meg, latt meg stoppe når jeg ikke vil mer, latt meg utforske, prøve og feile. Når han i tillegg er veldig flink å la meg høre/se at han liker det veldig godt er det i alle fall for meg fort gjort å bli berusende tent. At det kanskje ikke smaker like godt hver gang, blir litt grisete o.l da, har ingenting å si når jeg først er "i gang" - og da husker jeg det til neste gang. Lenke til kommentar
gsilje Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Unnskyld meg,men det er nasty og suge noen. Liker det heller ikke! Lenke til kommentar
Gjest Gutt86 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Skjønner meg ikke på de jentene som ikke liker det. Ingen har jo klitoris i halsen så jeg skjønner godt at man ikke får den helt store nytelsen i form av en orgasme. Det er vel heller det at man gir å tar litt i et forhold å gjør noe som gleder den andre. Jeg kunne aldri ha vært sammen med ei jente som ikke vil ha oralsex, så "overfladisk" og "egoistisk" er jeg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Unnskyld meg,men det er nasty og suge noen. Liker det heller ikke! Å si at en del av andres seksualitet er nasty er skikkelig umodent. Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Altså, jeg er jente og suger mye pikk. Det er egentlig litt som å drikke øl. Første gangen du gjør det smaker det vondt, men etter flere fester og mer smaking blir det faktisk jævlig digg å drikke øl. Og til slutt elsker du det, og gleder deg til hver eneste "lønningspils". Sånn er det med suging også. Slapp av og "fest" mye med jenta di, så kommer suginga av seg selv Edit: Jeg antar at dere ikke er så fryktelig gamle, for det kommer egentlig litt med alderen også for noen. Noen er usikre på seg selv, og tør ikke gape over kjeppen før de blir litt eldre og varmere i trøya. Endret 7. mars 2010 av MogensAlfonse Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Altså, jeg er jente og suger mye pikk. Det er egentlig litt som å drikke øl. Første gangen du gjør det smaker det vondt, men etter flere fester og mer smaking blir det faktisk jævlig digg å drikke øl. Og til slutt elsker du det, og gleder deg til hver eneste "lønningspils". Sånn er det med suging også. Slapp av og "fest" mye med jenta di, så kommer suginga av seg selv Edit: Jeg antar at dere ikke er så fryktelig gamle, for det kommer egentlig litt med alderen også for noen. Noen er usikre på seg selv, og tør ikke gape over kjeppen før de blir litt eldre og varmere i trøya. finnes de som aldri liker øl uansett hvor mye de prøver Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Altså, jeg er jente og suger mye pikk. Det er egentlig litt som å drikke øl. Første gangen du gjør det smaker det vondt, men etter flere fester og mer smaking blir det faktisk jævlig digg å drikke øl. Og til slutt elsker du det, og gleder deg til hver eneste "lønningspils". Sånn er det med suging også. Slapp av og "fest" mye med jenta di, så kommer suginga av seg selv Edit: Jeg antar at dere ikke er så fryktelig gamle, for det kommer egentlig litt med alderen også for noen. Noen er usikre på seg selv, og tør ikke gape over kjeppen før de blir litt eldre og varmere i trøya. finnes de som aldri liker øl uansett hvor mye de prøver Ja, og det finnes alkoholikere også... Lenke til kommentar
Gjest Gutt86 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Altså, jeg er jente og suger mye pikk. Det er egentlig litt som å drikke øl. Første gangen du gjør det smaker det vondt, men etter flere fester og mer smaking blir det faktisk jævlig digg å drikke øl. Og til slutt elsker du det, og gleder deg til hver eneste "lønningspils". Sånn er det med suging også. Slapp av og "fest" mye med jenta di, så kommer suginga av seg selv Edit: Jeg antar at dere ikke er så fryktelig gamle, for det kommer egentlig litt med alderen også for noen. Noen er usikre på seg selv, og tør ikke gape over kjeppen før de blir litt eldre og varmere i trøya. finnes de som aldri liker øl uansett hvor mye de prøver Ja, og det finnes alkoholikere også... Kukoholiker :!: Lenke til kommentar
Eoy Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Kanskje pikken din bare er unormal/ekkel? Introduser henne for deep throat, hvis hun er et konkurransemenneske kan du jo håpe på at hun vil prøve å presse seg selv til å ta den lengre og lengre ned. Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Kanskje pikken din bare er unormal/ekkel? Introduser henne for deep throat, hvis hun er et konkurransemenneske kan du jo håpe på at hun vil prøve å presse seg selv til å ta den lengre og lengre ned. True words of comfort Lenke til kommentar
Gjest mann 33 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Regner med dere som ikke vil suge typen heller ikke vil få oralsex av typen da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg