McBitch Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Som flere her har sagt. Renslighet. Men ja, om det er et normalt forhold, relativt voksne folk og dama bare rett og slett ikke likte blowjobs så hadde forholdet nok mest sannsynlig vært over. WTF??? slår opp forde dama ikke liker bj?? da fortjener virkelig de jentene noen ekte menn i steden for drittunger som slår opp pga en filleting.skulle vi damer skulle slått opp forde dere gutta ikke kan eller vil slikke hadde det vært mange brudd.... voks opp!!! Var vel heller den her jeg skulle ha kommentert. Man er ikke en drittunge fordi sexlivet ikke passer overens med partneren. Setter man oralsex høyt i sexlivet vil ikke forholdet fungere særlig bra om man må klare seg helt uten dette. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 oi f..f. har skapt en kaos her))) nei jeg er alltid ren, og jeg tvinger ikke henne, ville sspørre bare om er det noe jeg kan gjøre eller fortelle henne? slå opp pga oral sexx?? nei da. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Noen jenter liker det ikke til å begynne med, men etterhvert nyter de det skikkelig. Er du heldig er hun også sånn. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 håper det da) takk Lenke til kommentar
Gjest Gjest 3 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Det er sagt over her at oralsex er en naturlig del av sexlivet. Basic. Når ble det så for heteroseksuelle par? Tidligere var dette en homsegreie. Og en jente som gjorde dette ble ikke godt mottatt. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Det er sagt over her at oralsex er en naturlig del av sexlivet. Basic. Når ble det så for heteroseksuelle par? Tidligere var dette en homsegreie. Og en jente som gjorde dette ble ikke godt mottatt. Hvor har du dette fra? Oralsex har vært tilstede siden det gamle Egypt, og nesten helt sikkert før det (kilde: http://archive.salon.com/sex/feature/2000/...ory/print.html). Det har vært gjort til alle tider, dog har det ofte blitt sett på som tabu . Men det har vel strengt tatt ordinær sex også Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Og hva med at hun rett og slett ikke liker det?Synes at en person som kaller en annen umoden for at hun ikke vil gi oralsex, er selv umoden som mener noe slikt. Jeg sa ikke at hun var umoden, jeg bare påpekte at det kunne være en grunn. Ellers ja, mye enig med det folk sier. Klart, det er mulig å jobbe for å finne en løsning. Men det er snakk om at man har forskjellige ting man liker og foretrekker. Jeg føler meg ikke som mindre mann fordi jeg er over gjennomsnittlig glad i sex og da liker best jenter som også er over gjennomsnittlig glad i sex. Forskjellig sexdrive og store forskjeller på interesse av sex kan definitivt slite på et forhold. Lenke til kommentar
Miamor Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg føler meg ikke som mindre mann fordi jeg er over gjennomsnittlig glad i sex og da liker best jenter som også er over gjennomsnittlig glad i sex. Forskjellig sexdrive og store forskjeller på interesse av sex kan definitivt slite på et forhold. Tror de aller fleste har lik sexdrive, bare at man på trigge den på rett måte Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Det er jo bare å ha en annen jente til å suge hvis den ene ikke vil, hvem sier at man bare kan ha en? Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) VASK DIN PENÌS! Endret 18. februar 2010 av KK-f Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Miamor: Nja, ser ingen grunn til eller noe som tyder på at sexdriver er lik hos folk flest. Akkurat som andre ting varierer det fra person til person Lenke til kommentar
Miamor Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Miamor: Nja, ser ingen grunn til eller noe som tyder på at sexdriver er lik hos folk flest. Akkurat som andre ting varierer det fra person til person Uenig Bare ser på meg selv. Har vært sammen med menn som ikke har klart å tenne meg psykisk.. Blitt utrolig kjedelig sex og jeg har vært potetsekk deluxe. Så har jeg hatt sex med menn som tenner meg bare ved å gi meg et blikk. Da kan det bli sex flere ganger om dagen, selv i stressa perioder. Btw, jo mer sex kroppen får, jo mer vil den ha Endret 18. februar 2010 av Miamor Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Miamor: Hehe, joda ser jo den Men mener alikavel at det er individuelt hvor mye man har lyst på sex akkurat som alt annet er forskjellig. Ser ikke noe grunn til at sexlyst skulle være homogent i samfunnet når ingenting annet er det. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 ja og JEG har forskjellige preferanser på hva som er en skikkelig mann. og det er ihvertfall ikke en mann som er avhengi av at noen skal suge pikken hans for å overleve ett forhold...men det vil ikke du skjønne Vel, hva hvis mannen din bare gidder å ha analsex? Ville du fortsatt i et slikt forhold? Nå vet ikke jeg hvordan dine seksuelle preferanser er og jeg driter i det, men håper du skjønner poenget. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Med forutsetning om at du er ren og pen så tror jeg bare at jeg ville lagt masing på hvil for en god stund i hvertfall. Hun er sikkert svært klar over at du vil hun skal suge deg. Kan bare prate for meg, men masing har veldig motsatt effekt på meg. Da mister jeg lysten. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 ja og JEG har forskjellige preferanser på hva som er en skikkelig mann. og det er ihvertfall ikke en mann som er avhengi av at noen skal suge pikken hans for å overleve ett forhold...men det vil ikke du skjønne Vel, hva hvis mannen din bare gidder å ha analsex? Ville du fortsatt i et slikt forhold? Nå vet ikke jeg hvordan dine seksuelle preferanser er og jeg driter i det, men håper du skjønner poenget. nå er det jævlig forskjell på å bare gidde en ting og ikke vil gjøre en ting av alle de utalige måtene man kan ha sex på ps: er lov å diskutere uten å skrive at du driter i ting. da kunne du kuttet ut eksempelet Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Vil du veldig gjerne dele preferansene dine med oss, Estella? Du kan få lov. Selv om jeg gjetter at det er misjonæren under dynen med lyset av. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Vil du veldig gjerne dele preferansene dine med oss, Estella? Du kan få lov. Selv om jeg gjetter at det er misjonæren under dynen med lyset av. neh er bare måten han/hun skrev på som var irriterende Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Jeg skrev det slik fordi at jeg ikke er interessert i å høre dine preferanser når det kommer til sex, men for at jeg heller ville at du skulle tenke over hva ditt eget utsagn innebærer. De fleste normale jenter ønsker seg vaginal sex, hva om mannen din ikke ville gitt deg det - ville du fortsatt i et slikt forhold? Kanskje mannen din ikke liker vaginal sex, men er med på det meste annet. Jeg vil anta at du ikke kunne fortsatt i et slikt forhold, men det er mulig at jeg tar feil selvsagt. Jeg driter fortsatt i hvilke preferanser du har, men kanskje du kan tenke litt lenger enn den uttalelsen din tilsa at du hadde gjort. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) seførgelig ville jeg det. er som jeg skulle slått opp med typen forde han ble lam fra livet å ned... så ja du tar feil. jeg slår ikke opp pga gubben min ikke liker det samme som meg, når man kan finne på såå mye annet morsomt og deilig innen sex. Endret 25. februar 2010 av Estella! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg