Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama ikke vil suge (oral sex)


Gjest Guest_kaka_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som flere her har sagt. Renslighet.

 

Men ja, om det er et normalt forhold, relativt voksne folk og dama bare rett og slett ikke likte blowjobs så hadde forholdet nok mest sannsynlig vært over.

WTF??? slår opp forde dama ikke liker bj?? da fortjener virkelig de jentene noen ekte menn i steden for drittunger som slår opp pga en filleting.skulle vi damer skulle slått opp forde dere gutta ikke kan eller vil slikke hadde det vært mange brudd.... voks opp!!!

Endret av Estella!
Lenke til kommentar
WTF??? slår opp forde dama ikke liker bj?? da fortjener virkelig de jentene noen ekte menn i steden for drittunger som slår opp pga en filleting.skulle vi damer skulle slått opp forde dere gutta ikke kan eller vil slikke hadde det vært mange brudd.... voks opp!

 

Regnet med jeg fikk noen slike reaksjoner ja. :) Er rimelig voksen takk og vil påstå jeg har et sunt forhold til sex. Og det er ikke nødvendigvis en filleting. Sex er en viktig del av et langvarig forhold og om dama ikke er villig til å gjøre den typen ting så tyder det på mange ting, ingen av dem positive. Hun har et skrudd forhold til sex, er umoden, synes sex er ekkelt, synes jeg er ekkel, eller lignende. I visse situasjoner kan det jo være at hun bare aldri har gjort det før eller har hatt opplevelser som har gitt henne sperrer mot det, men det er ting som i kan jobbes med.

 

Og sex er som sagt en viktig del av et forhold. Og et forhold uten oralsex ville være et forhold med dårligere sex. Og nå elsker jeg å slikke jenter jeg har sex med, men kjenner mange jenter som ikke ville kunne levd med å aldri blitt slikket.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Estella: Det er jeg da vitterlig klar over. Har vært borti ganske mye forskjellig og er generelt sett veldig glad i sex. Men oralsex ser jeg på som en av de grunnleggende tingene sammen med de forskjellige variantene av vanlig samleie. Jeg ville ha funnet det vanskelig å ha et ekslusivt seksuselt forhold til noen som ikke likte oralsex. Enten det var suging eller slikking. Jeg synes noen som er gode til å suge er kilde til ekstrem nytelse, og jeg vet jeg er flink med tunga og synes derfor det er en glede å kunne gi slike nytelser til en partner.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Det funker, ikke vær så furten Estella :)

er ikke furten. jeg syntes bare folk skal lære seg ordet NEI og ikke oppføre seg som unger sm ikke får godteriet de vil ha når de er i butikken "BUUUUHUUUU dama vil ikke suge meg.....jeg må tvinge hun"

 

Nå er det vel strengt tatt han som viser frem godteriet og hun som oppfører seg som en unge som ikke vil smake.. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Det funker, ikke vær så furten Estella :)

er ikke furten. jeg syntes bare folk skal lære seg ordet NEI og ikke oppføre seg som unger sm ikke får godteriet de vil ha når de er i butikken "BUUUUHUUUU dama vil ikke suge meg.....jeg må tvinge hun"

 

Nå er det vel strengt tatt han som viser frem godteriet og hun som oppfører seg som en unge som ikke vil smake.. :p

haha! 1+ :p

Lenke til kommentar
....Hun har et skrudd forhold til sex, er umoden, synes sex er ekkelt, synes jeg er ekkel, eller lignende. I visse situasjoner kan det jo være at hun bare aldri har gjort det før eller har hatt opplevelser som har gitt henne sperrer mot det, men det er ting som i kan jobbes med.

Og hva med at hun rett og slett ikke liker det?

Synes at en person som kaller en annen umoden for at hun ikke vil gi oralsex, er selv umoden som mener noe slikt.

 

Men det er vel bare mitt syn på saken, og jeg personlig hadde aldri slått opp med jenta om hun ikke ville gi meg oral sex.

 

OT: Vil hun ikke så vil hun ikke, du kan selvfølgelig spørre om en grunn men bør da respektere hennes syn på saken.

Lenke til kommentar
Jeg må være en av de få menna som ikke syns oralsex er en must i et forhold...

 

Et nei er et nei, ferdig med det.

endelig en skikkelig mann :new_woot:

Du vil bare ikke skjønne det. Folk har forskjellige preferanser når det gjelder sex. Noen synes oralsex er helt fantastisk deilig og kan ikke tenke seg et helt liv uten det, mens andre ikke bryr seg om det. Passer man ikke sammen seksuellt så vil forholdet i mange tilfeller gå i vasken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jeg må være en av de få menna som ikke syns oralsex er en must i et forhold...

 

Et nei er et nei, ferdig med det.

endelig en skikkelig mann :new_woot:

Du vil bare ikke skjønne det. Folk har forskjellige preferanser når det gjelder sex. Noen synes oralsex er helt fantastisk deilig og kan ikke tenke seg et helt liv uten det, mens andre ikke bryr seg om det. Passer man ikke sammen seksuellt så vil forholdet i mange tilfeller gå i vasken.

ja og JEG har forskjellige preferanser på hva som er en skikkelig mann. og det er ihvertfall ikke en mann som er avhengi av at noen skal suge pikken hans for å overleve ett forhold...men det vil ikke du skjønne

Endret av Estella!
Lenke til kommentar
Du vil bare ikke skjønne det. Folk har forskjellige preferanser når det gjelder sex. Noen synes oralsex er helt fantastisk deilig og kan ikke tenke seg et helt liv uten det, mens andre ikke bryr seg om det. Passer man ikke sammen seksuellt så vil forholdet i mange tilfeller gå i vasken.
Ok, man har forskjellig smak på sex. Hva gjør man? Enten kan man; 1. Slå opp. 2. Leve uten. 3. Prøve å tvinge partner til å like det.

 

Personlig, går jeg enten for 1 eller 2, da det kommer ann på hva det er snakk om.

Lenke til kommentar
ja og JEG har forskjellige preferanser på hva som er en skikkelig mann. og det er i hvert fall ikke en mann som er avhengi av at noen skal suge pikken hans for å overleve ett forhold...men det vil ikke du skjønne

Da kan det jo være greit og uttype at det er din mening. Du formelerer deg som at din mening er en "sannhet", noe det selvfølgelig ikke er.

 

Du har jo helt sikkert dine særegenheter du også(?) Det fantastiske er jo at det du ser på som en "selvfølgelighet eller "nødvendighet" kan være like søkt/uviktig for meg, som at dette tema er søkt/uviktig for deg.

 

Personlig er jeg en som ser på oralsex som en viktig del av sexlivet. Jeg vet ikke hvordan jeg hadde reagert hvis dama hadde nektet, men tror at jeg ville jobbet mye for å finne en løsning.

 

Ok, man har forskjellig smak på sex. Hva gjør man? Enten kan man; 1. Slå opp. 2. Leve uten. 3. Prøve å tvinge partner til å like det.

 

Personlig, går jeg enten for 1 eller 2, da det kommer ann på hva det er snakk om.

Det blir litt for lett å sette opp tre punkter rundt dette. Det kan være veldig mange årsaker til at en ikke "trives" eller "ønsker" og gjøre en spesifikk seksuell aktivitet. Stort sett er min erfaring at ting løser seg ved hjelp av kommunikasjon og tid.

Hvis alle skulle hvert så egoistiske og kun levd etter "det vil jeg, og det vil jeg ikke" så hadde det hvert omtrent umulig med langvarige forhold.

Noen vil selvfølgelig aldri kunne utføre f. eks oralsex, og da er jeg selvfølgelig ening med deg at punkt 1 eller 2 er riktige valg.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...