Gjest Guest_kaka_* Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 hva kan man gjore? vi har prøv det (2 ganger), men hun synes at det er ekkel og ikke vil(((( Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Ikke press henne, sjekk litt på almektige google Lenke til kommentar
Gjest Guest_Crenos_* Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 hva kan man gjore? vi har prøv det (2 ganger), men hun synes at det er ekkel og ikke vil(((( Tilby deg å ta henne først! Eller prøv en 69 posisjon ;D Lenke til kommentar
Populært innlegg Xecuter Skrevet 14. februar 2010 Populært innlegg Del Skrevet 14. februar 2010 Vask tissen. 14 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Ikke press henne som sagt. Da minker i alle fall sjangsen for at hun kommer til å gjøre det ettersom du gjør oralsexen til en dårlig assosiasjon for henne. Renslighet er jo også en dyd, samt prøve med noen smakstilsatte oljer. Lenke til kommentar
Right Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Om hun ikke vil, så vil hun ikke, og da burde du absolutt ikke presse henne. Hun har prøvd, og likte det ikke. Hva annet kan du kreve? Vil du at hun skal gjøre noe fordi hun føler seg tvunget til det? Ville du greid å nyte det om du visste at hun egentlig ikke vil? Ellers kan du tenke litt på ting som kan ha innvirkning, som om du pleier å være helt ren før hun skal suge deg..? Dere kan snakke om det, og finne ut om det er noe spesielt hun ikke liker, f.eks. precum og slikt. Kunne hun da ha sugd deg med kondom, f.eks.? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 hva kan man gjore? vi har prøv det (2 ganger), men hun synes at det er ekkel og ikke vil(((( er det så mye å lure på.... hun vil ikke , dermed basta Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hvor gammel er du TS? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 De gangene dere prøvde kom du i munnen hennes eller syntes hun det var ekkelt å bare ta den i munnen? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Be henne lukke øynene også prøver du igjen Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Be henne lukke øynene også prøver du igjen "hei jeg liker ikke spinat suppe" "lukka øya og prøv igjen" Lenke til kommentar
Beges Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Be henne lukke øynene også prøver du igjen "hei jeg liker ikke spinat suppe" "lukka øya og prøv igjen" Det funker jo på de fleste etter en ti-tolv år, så er jo ikke så dumt Endret 14. februar 2010 av Beges Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Det funker, ikke vær så furten Estella Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 hva kan man gjore? vi har prøv det (2 ganger), men hun synes at det er ekkel og ikke vil(((( Hvis hun ikke vil og synes det er ekkelt så er det nok ikke så mye å gjøre med. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Det funker, ikke vær så furten Estella er ikke furten. jeg syntes bare folk skal lære seg ordet NEI og ikke oppføre seg som unger sm ikke får godteriet de vil ha når de er i butikken "BUUUUHUUUU dama vil ikke suge meg.....jeg må tvinge hun" Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Det må jo være en sykt stor skuffelse da, skal ganske mye til at noen ikke vil det og at han finner en av de som ikke vil må være bittert. TS må bare prøve å oppmuntre til nye forsøk Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg synes på ingen måte at noen skal tvinges til noe som helst men man kan analysere situasjonen for å finne ut spesifikt hva det var som var no no. Dreier det seg om at den er ekkel å ha i munne ja da er det end of discussion men er de andre ting som en overaskende utløsning hun ikke hadde venta seg så har man noe å arbeide med. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Vask hagla. Kan være du som er problemet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Vask deg.. Eller så kan du jo spørre hvorfor hun ikke vil gjøre det, om det er av hygieniske årsaker eller om hun bare ikke liker det. Lenke til kommentar
RemiAndreN Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Kan hende det er køllen din som er generelt ekkelt. I'm just sayin'... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg