BasicBoy Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Heihei. Jeg skiftet over fra å være "heltids"-elev på vg1 til å kun gå fellesfagene ut året, fordi jeg fant ut at jeg aldri kommer til å bli det jeg hadde søkt meg inn på. Så... det betyr en del ledige timer. En jobb hadde vært greit da, iom at jeg får redusert stipend også. Jeg har fri onsdag og torsdag, kan jobbe lørdager også. Noen som vet om noen passende jobber for det? Har interesse for elektronikk, men det trenger ikke å ha noe med det å gjøre, så lenge det passer for en 16-åring. Det blir mye fri på de andre ukedagene også, så om det går å jobbe kveld på de dagene i tillegg funker. Det eneste jeg ikke kunne tenkt meg å jobbe på ville være eldrehjem eller omsorg generelt, er bare ikke meg! ^^ -Svar settes pris på! Lenke til kommentar
HValder Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Lagerjobb er generelt betre betalt enn mange andre typiske ungdomsjobbar (og jobbar generelt for den del). Ei stund sia eg var under 18, men meiner å hugse at løna er på 110-120 kr/t og det er vanleg med mykje overtid på ein del lager, spesielt havnelager (med der får ikkje du jobb ). Også ein god moglegheit for å få sponsa trucklappen. Lenke til kommentar
BasicBoy Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 lagerjobb, ja.. 120kr/t høres bra ut. Noen anbefalinger på hvems lager? Av erfaring, kanskje? Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Norcargo/posten/bring har jo svære lager, alt ettersom hvor du bor! shenker (staving), dhl, ikea... De fleste har lager, er bare å søke som en gal Endret 14. februar 2010 av Kaktuz Lenke til kommentar
BasicBoy Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Bor på Hadeland (Oppland fylke). Veit ikke helt hva som er mest aktuelt her. Posten er sikkert en bra jobb, skal kontakte dem. Setter pris på flere forslag - spesielt om dere bor/er kjent i området jeg bor i! ;o Endret 14. februar 2010 av BasicBoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå